Nauja versija: „Renault Laguna Coupe“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kupė
Konkurentai: „Peugeot 407 Coupe“, „Alfa Romeo GT“, „Volkswagen Passat CC“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. su turbina (204 AG), 3,5 ltr. V-6 (238 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (178 AG), 3,0 ltr. V-6 (235 AG)
Išmatavimai: ilgis 464 cm, plotis 181 cm, aukštis 140 cm, bazė 269 cm
Svoris: 1,503 kg

Kurdamas naująją „Laguna Coupe“ Prancūzijos automobilių gamintojas siekė ne nurungti bene vienintelį panašų, nors ir nesėkmingą modelį – „Peugeot 407 Coupe“ – bet įrodyti, kad „Renault“ gali gaminti kone prestižinius automobilius ir varžytis net su tokiomis pripažintomis markėmis kaip BMW ar „Audi“. Tiesa, ankstesni šio gamintojo bandymai užkariauti prestižinių modelių rinką su „Avantime“ bei „Vel Satis“ baigėsi visiška nesėkme, tad pagrindinė „Laguna Coupe“ užduotis yra ne didelės pardavimų apimtys, o markės įvaizdžio gerinimas.

“Renault Laguna Coupe”

„Laguna Coupe“ pozicija rinkoje atrodo išties pavojinga: šis modelis yra žymiai brangesnis už „Passat CC“, kuris nors ir nėra tikras kupė, tačiau pasižymi aptakia išvaizda ir moderniomis technologijomis. Be abejo, „Laguna Coupe“ yra žymiai pigesnė už „Audi A5“ bei BMW 3 serijos kupė, tačiau „Renault“ vardas tikrai dar negali lygiuotis nei su BMW, nei su „Audi“, o kupė dažniausiai perkami būtent dėl įvaizdžio.

“Renault Laguna Coupe”

Išišorės „Laguna Coupe“ atrodo tikrai dailiai, tačiau interjeras mažai kuo skiriasi nuo gerokai pigesnio penkių durų hečbeko, „Renault“ konstruktoriai netgi nepasivargino pakeisti centrinės konsolės viršuje esančio centrinio užrakto mygtuko piešinį, kuriame pavaizduotas automobilis keturiomis atidarytomis durimis. Nepaisant to, dėl geros kokybės apdailos medžiagų automobilio interjeras atrodo visai neblogai. „Laguna Coupe“ patogiai gali keliauti keturi suaugę žmonės, tačiau dėl žemėjančio stogo aukštaūgiams vertėtų vengti galinės sėdynės. Automobilio bagažinė yra ganėtinai talpi, tačiau jos anga galėtų būti kiek platesnė. Prireikus pervežti daugiau bagažo galima greitai ir patogiai vienu rankenėlės paspaudimu nulenkti galinės sėdynės atlošą.

“Renault Laguna Coupe” salonas

„Laguna Coupe“ valdymas yra geresnis, nei būtų galima tikėtis. Š is modelis komplektuojamas su keturių vairuojamų ratų sistema, kuri esant mažam greičiui galinius ratus pasuka į priešingą pusę nei priekinius, taip padidindama manevringumą ir palengvindama parkavimąsi, o važiuojant greitai, galiniai ratai sukami į tą pačią pusę kaip ir priekiniai – tai užtikrina geresnį sukibimą, mažesnius kėbulo svyravimus bei itin precizišką valdymą.

“Renault Laguna Coupe”

Lietuvoje „Laguna Coupe“ pirkėjams siūlomi du benzininiai bei pora dyzelinių variklių. Visi agregatai atrodo pakankamai modernūs ir galingi, tačiau V-6 jėgainės dėl didesnių degalų sąnaudų ir nekuklių kainų praktiškai neturės pirkėjų. Tiesa, automatinė šešių laipsnių pavarų dėžė kol kas komplektuojama tik su šiais varikliais.

Į „Laguna Coupe“ įrangą įtraukta ESP sistema, biksenoniai žibintai, tempomatas, odinis interjeras, 17 arba 18 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiai bei garso sistema su 8 garsiakalbiais ir CD/MP3 grotuvu,


Privalumai: patraukli išvaizda; geros valdymo savybės; galingi varikliai; gausi bazinė įranga
Trūkumai: standi pakaba; aukštos kainos; „Renault“ įvaizdis; automatinės transmisijos tik su V-6 varikliais
Verdiktas: stilingas labiau įvaizdžiui formuoti, o ne pardavimams generuoti, skirtas kupė išmasinio gamintojo rankų

„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostena“, „Lautra Motors“, „Autotopus“ ir „Alkesta“. „Laguna Coupe“ mūsų šalyje kainuoja nuo 106,134 Lt (GT komplektacija su 2,0 ltr. benzininiu varikliu).

Vasaris 24, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Ugnute

    Nuostabi masinyte werta demesio;))

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: