
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: „Peugeot 407 Coupe“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli kupė
Konkurentai: „Alfa Romeo GT“, „Mazda RX-8“, „BMW 3 Coupe“, „Mercedes-Benz CLK“
Variklis: benzininiai: 2,2 ltr. (163 AG), 3,0 ltr. V-6 (211 AG);
turbodyzelinis: 2,7 ltr. V-6 (205 AG)
Išmatavimai: ilgis 482 cm, plotis 187 cm, aukštis 140 cm, bazė 272 cm
Svoris: 1,600 kg
Vienu metu bene kiekvieno vairuotojo svajone buvę dideli kupė pamažu išeina išmados užleisdami vietą mažesniems kupė-kabrioletams. Dėl to „Ford“ nepasiūlė „Cougar“ įpėdinio, o „Opel“ nekūrė naujos kartos „Calibra“ modelio. Tuo tarpu „Peugeot“ kol kas stengiasi išsilaikyti abejose stovyklose: šis Prancūzijos gamintojas savo modelių gamoje turi ne tik mažą 206CC ir kompaktinį 307CC su sulankstomu metaliniu stogu, bet ir gerokai didesnį „407 Coupe“.
Naujajam „407 Coupe“ teks konkuruoti su tokiais grėsmingais varžovais kaip „Alfa Romeo GT“, „Mazda RX-8“, „BMW 3 Coupe“ ir netgi „Mercedes-Benz CLK“. Be abejo, „407 Coupe“ yra sukurtas įprastinio 407 modelio pagrindu, tačiau pasižymi kitokiais varikliais, labiau sportišku pakabos sureguliavimu ir geresne apdailos kokybe. Tiesa, kupė modelis yra per 30 tūkst. Lt brangesnis už kukliausią 407 sedano versiją, tačiau gerokai pigesnis už BMW ir, ypač, „Mercedes-Benz“ konkurentus.
„Peugeot 407 Coupe“ turi kitokį prietaisų skydelį ir interjero apdailą su aliuminio akcentais. Be to, nuo sedano šis kupė skiriasi savo variklių gama bei šešių laipsnių pavarų dėžėmis. Bazinis 2,2 ltr. keturių cilindrų (163 AG) benzininis agregatas turi vidinius balansavimo velenus, dėl kurių ši jėgainė dirba gerokai tolygiau, o galingesnis 3,0 ltr. benzininis variklis yra pirmasis „Peugeot“ V-6 agregatas, kurį galima užsisakyti ir su automatine, ir su mechanine greičių dėže. Su automatine pavarų dėže komplektuojamas 2,7 ltr. V-6 turbodyzelinis variklis yra išties ypatingas – jis montuojamas ir į „Land Rover“ bei „Jaguar“ modelius.
Dėl puikių variklių „Peugeot 407 Coupe“ yra dinamiškas, tolygus ir tylus automobilis – tik užvažiavus ant šiurkštesnio paviršiaus tylą sudrumsčia padangų keliamas triukšmas. Varžantis su vokiškais modeliais vienas rimčiausių „407 Coupe“ trūkumų yra tai, kad jis varomas ne galiniais, o priekiniais ratais. Siekdamas kompensuoti šį trūkumą gamintojas įdėjo daug pastangų tobulindamas „407 Coupe“ pakabą: jis sustandino spyruokles bei padidino atstumą tarp ratų. Brangesnės V-6 versijos turi elektronikos valdomus amortizatorius bei rafinuotesnį vairo stiprintuvą.
Be abejo, sunku nuslėpti, kad šis kupė buvo sukurtas vidutinės klasės automobilio pagrindu, tačiau jis yra tiksliau valdomas, daug geriau įveikia posūkius, o vairas veikia greičiau ir yra gerokai informatyvesnis. „407 Coupe“ tuo pat metu yra ir standus, ir komfortiškas automobilis, galintis pasigirti puikiu sukibimu.
Lyginant su įprastiniu 407 modeliu, kupė yra žemesnis tačiau pasižymi ilgesniais išsikišimais už ašių. Pastaroji šio modelio savybė gali sukelti nepatogumų, nes išvažiuojant į pagrindinį kelią reikia nemažai iškišti ilgą „407 Coupe“ „nosį“ (prisiminkime Lietuvoje taip mėgstamas „Audi 100“).
Automobilio bagažinės talpa siekia net 400 ltr., tačiau daiktus teks kiloti per aukštą slenkstį. Dėl elektrinio priekinės sėdynės pastūmimo mechanizmo įlipti į šio kupė galą yra palyginti nesunku, tačiau „Peugeot“ konstruktoriai numatė pernelyg mažai vietos galvai. Galinės sėdynės yra profiliuotos, tad čia patogiai įsitaisys tik du keleiviai. Š io kupė vairuotoją gali erzinti tai, kad centrinėje konsolėje išdėstyta daug mažų panašiai atrodančių mygtukų, tad, norint surasti reikalingą, tenka sugaišti nemažai laiko.
Į „Peugeot 407 Coupe“ bazinę įrangą įtrauktą daugybė oro pagalvių, ESP stabilumo sistema, automatinis oro kondicionierius, elektra valdomi langai ir veidrodėliai, radijas su CD grotuvu, o taip pat visa kita tokiam kupė prideranti komforto ir saugumo įranga.
Privalumai: | variklių gama; stabilumas kelyje; puikus interjeras; išskirtinė išvaizda |
Trūkumai: | prastas matomumas į priekį; mažai vietos galvai galinėje sėdynėje |
Verdiktas: | geriausias „Peugeot“ modelis per daugelį metų |
„Peugeot“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Žibintas“, „Vičiūnai“, „Automobilių lagūna“ ir „Gralis“. „Peugeot 407 Coupe“ mūsų šalyje kainuoja nuo 91,692 Lt.
Vasaris 23, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Eduardas
Super automobilis!!! Jei tureciau galimybe,tai nedvejodamas toki isigyciau. Va tik kainele tai gasdina. Toks masiniukas su 2.7 turbodyzeliu kainuoja 147.000 Lt. Mmm… Brangu…
Tadas
Geerrrisss eina sau bet cia tik daiktas bet jau toks grazuolis kad uch…Tik nepatinka tas trukumas kad prastas matomumas i prieki… hmm ;/ juk coupe :) Bet manau metam begant, po poros galima isigyt pigesni varianta kad ir deveta manau sis modelis tikrai dominuos Lietuvos keliuose :)
Donatas
stai prabego keli metai ir isigyjau si grazuoliuka uz 30000lt:)
Arturas
Superinis aparatas, keliu dievaitis
audrius
o kokios kuro sanaudos ir kuris variklis geriausias?
Greitas
Geriausi varikliai prancuzu yra bendzininiai, taip pat mechanine pavaru deze tad 2.2 vertas demesio
Justas
jei yra norinciu toks automobilis 06-12metu 2.7 v6 automatine pavaru deze 2013-09 pabaigoje gris i Lt is Vokietijos su brauktu kairiu sonu uz reale kaina. 865886020
edga
turejau senesni imsiu naujeni 3,0V6
Parašykite komentarą