
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “Nissan Micra C+C”
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kupė-kabrioletai
Konkurentai: „Opel Tigra TwinTop“, „Peugeot 206CC, „Mini One Cabrio“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (88 AG) ir 1,6 ltr. (110 AG)
Išmatavimai: ilgis 381 cm, plotis 167 cm, aukštis 144 cm, bazė 243 cm
Svoris: 1,135 kg
Išpradžių gali pasirodyti keista, tačiau „Nissan“ mažojo „Micra“ kupė-kabrioleto versiją nusprendė pristatyti šaltuoju metų laiku. Japonijos gamintojas taip pasielgė dėl dviejų priežasčių: „Micra C+C“ jau buvo sukurtas ir bendrovė nenorėjo laukti iki vasaros, be to, šis modelis turi sulankstomą metalinį stogą, tad jis gali būti ne tik kabrioletas, bet ir puikiausias kupė.
Ištiesų, jei ne tarp priekinių sėdynių įtaisytas stogo pakėlimo ir nuleidimo mygtukas, būtų nelengva atspėti, kad „Micra C+C“ yra ne tik kupė. Automobilio stogas susilanksto išties preciziškai ir tyliai. Be to, priekinėje stogo dalyje gamintojas sumontavo stiklinį panelį, tad saule bus galima grožėtis net ir šaltomis žiemos dienomis. Sutemus ar lyjant lietui šį stiklinį panelį galima uždengti specialia žaliuze.
Panorėjus nuleisti „Micra C+C“ stogą nereikia krapštinėtis su įvairiais užraktais: pakanka spustelėti vieną mygtuką ir elektriniai varikliai vos per 22 sekundes šį automobilį paverčia vasarišku kabrioletu. Automobilio eksterjeras panašus į įprastinės „Micra“ versijos, tačiau, siekdami kaip galima labiau sumažinti sulankstomą stogą, „Nissan“ konstruktoriai truputėlį pailgino priekinį stiklą. Išpirmo žvilgsnio tai atrodo gana neįprastai, tačiau tikrai nekliudo vairuoti. Tiesa, priekiniai statramsčiai yra išties masyvūs, tad atliekant vieną ar kitą manevrą gali tekti persisverti per dureles. Važiuojant nuleistu stogu veidą glosto stiprokas oro srautas, tačiau dėl ilgo priekinio stiklo šiam modeliui nereikia papildomo vėjo deflektoriaus.
Pakėlus stogą „Micra“ bagažinė gali pasirodyti ne itin daili, tačiau joje tilps daug – net 457 ltr. – bagažo. Nuleidus stogą bagažinės talpa sumažėja iki 255 ltr., tačiau net ir tuomet ji išlieka 4 ltr. erdvesnė nei standartiniame „Micra“ hečbeke. Kupė-kabrioleto salonas yra labai panašus į įprastinio „Micra“ modelio – toks pat dailus ir kokybiškas. „Micra C+C“ patogiai išsiteks du suaugę žmonės, tačiau galinės šio automobilio sėdynės labiau tinka ne keleiviams, o porai lagaminų.
Siekdami kompensuoti pakeliamą stogą „Nissan“ konstruktoriai sustandino „Micra C+C“ važiuoklę, todėl šis modelis gali pasigirti puikia kėbulo kontrole. Be to, nesigirdi jokių papildomų traškesių. Vertą pastebėti, kad šis kupė-kabrioletas yra ir komfortiškas, ir gerai valdomas.
„Micra C+C“ gali būti komplektuojamas su 1,4 arba 1,6 ltr. benzininiais agregatais. Pastarasis variklis nėra itin dinamiškas, tačiau labai rafinuotas ir elastingas. Su 1,6 ltr. jėgaine galima užsisakyti ir keturių laipsnių automatinę greičių dėžę.
Į „Micra C+C“ bazinę įrangą įeina ir lengvo lydinio ratlankiai, radijas su CD grotuvu, odinis vairas, keturios oro pagalvės bei ABS ir EBD stabdžių sistemos.
Privalumai: | geras valdymas; kokybiškas surinkimas; geras kainos ir kokybės santykis |
Trūkumai: | gana savotiška išvaizda; išesmės yra dvivietis |
Verdiktas: | puikus kupė-kabrioletas, kurio išvaizda patiks toli gražu ne visiems |
„Nissan“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Fakto autocentras“, „Raitas“, „Ivuana“, „Techruna“ ir „Smėlynės autocentras“. „Nissan Micra C+C“ mūsų šalyje kainuoja nuo 60,350 Lt.
Balandis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
A.
Labai grazu
jurgis
o kad butu elektra varomas ir vienu uzkrovimu iki400-500km pravaziuotum is kar perku
Parašykite komentarą