Nauja versija: “Audi S8″

Debiutas: šių metų vasarą
Segmentas: reprezentaciniai sedanai
Konkurentai: BMW 750i, „Jaguar XJR“, „Mercedes-Benz S500“
Variklis: benzininis 5,2 ltr V-10 (450 AG)
Išmatavimai: ilgis 506 cm, plotis 190 cm, aukštis 142 cm, bazė 294 cm;
Svoris: 1,940 kg

Naujasis „Audi S8“ yra puikus pavyzdys, ką galima gauti sukryžminus vokišką reprezentacinį sedaną ir itališką sportinį automobilį. Išpirmo žvilgsnio jis nedaug kuo skiriasi nuo įprastinio A8 limuzino, tačiau geriau įsižiūrėjus galima pastebėti didesnes oro įsiurbimo angas, sidabro spalvos galinio vaizdo veidrodėlius bei net 20 colių dydžio ratus. Po šio automobilio variklio gaubtu tūno 5,2 ltr. V-10 agregatas, sukurtas „Lamborghini Gallardo“ jėgainės pagrindu. Tai pirmasis „Audi“ modelis su dešimties cilindrų varikliu. Nuo „Gallardo“ agregato S8 jėgainė skiriasi tiesioginio benzino įpurškimo sistema FSI.

„Audi S8“

Net 450 AG agregatu aprūpintas S8 sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,1 s, o jo variklio sukimo momentas siekia net 540 Nm esant 7 tūkst. aps./min. Beje, net 90% maksimalaus sukimo momento pasiekiama esant vos 2,300 aps./min. Spustelėjus akceleratoriaus pedalą pasigirsta galingos jėgainės riaumojimas, tačiau važiuojant pastoviu greičiu variklio beveik nesigirdi.

Tiesa, W12 varikliu aprūpintas įprastinis „Audi A8“ sedanas taip pat turi 450 AG, tačiau S8 yra skirtas vairuotojams entuziastams, kurie mieliau sėdi ne ant galinės sėdynės, o patys vairuoja automobilį. Dėl to S8 turi standesnę pakabą bei patobulintą „Quattro“ keturių varančių ratų sistemą, kuri įprastinėmis sąlygomis didesnę sukimo momento dalį skiria galiniams ratams. Tai nulėmė geresnes šio automobilio valdymo savybes.

„Audi S8“

S8 puikiai sukimba su kelio danga, šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė veikia sklandžiai, o, įvertinus didelį šio sedano svorį, jo kėbulo kontrolė yra tiesiog neįtikėtina. Tiesa, vairas galėtų būti kiek informatyvesnis. Automobilio pakaba yra gana standi, todėl išgreitkelio pasukus į nelygų ar duobėtą kelią gali nukentėti kelionės komfortas. Beje, važiuojant šiurkščiu asfaltu plačios padangos kelia nemažą triukšmą.

Kaip ir būtų galima tikėtis, šio modelio standartinė įranga yra itin turtinga. S8 komplektuojamas su daugybe saugumo įrangos, automatiniu oro kondicionieriumi, odiniais sėdynių apmušalais bei „Bose“ garso sistema.

„Audi S8“ salonas
Privalumai: galingas variklis, puikus sukibimas, kokybė
Trūkumai: standi pakaba; aukšta kaina
Verdiktas: bene pats sportiškiausias reprezentacinis sedanas

„Audi“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Keturi žiedai“, „Auto Juta“ ir „Klasera“. Lietuvoje „Audi S8“ pasirodys šių metų vasarą. Kol kas žinoma tik tiek, kad Vokietijoje šis modelis kainuos nuo 97,600 eurų (336,993 Lt).

„Audi S8“

Gegužė 25, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Audrius

    Super

  • AUDI | masinos

    [...] „Audi Q7“ nuoroda ? šaltin? [...]

  • erikas

    ziaurei gera tacka,

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: