
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nauja versija: “Audi RS4″
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižinių vidutinių automobilių sportinės versijos
Konkurentai: BMW M3, “Mercedes-Benz C55 AMG”
Variklis: benzininis 4,2 ltr. V8 (420 AG)
Išmatavimai: ilgis 459 cm, plotis 182 cm, aukštis 142 cm, bazė 265 cm;
Svoris: 1,650 kg
Ypač galingais varikliais aprūpintų vidutinių modelių grupę, kurioje galima rasti tokius elitinius modelius kaip BMW M3 ar “Mercedes-Benz C55 AMG”, neseniai papildė naujas “Audi RS4″ automobilis. Š io modelio charakteristikos yra išties įspūdingos – po variklio gaubtų tūno net 420 “arklių” agregatas, o įsibėgėdamas iki 100 km/val. jis nė per plauką nenusileidžia “Porsche 911 Carrera S” – abu modeliai šį greitį pasiekia vos per 4,8 s. RS4 maksimalus greitis elektronikos apribotas iki 250 km/val., tačiau gamintojas tikina, kad be ribotuvo šis “žvėris” galėtų viršyti 290 km/val. Be abejo, tai viso labo tik skaičiai, tačiau reikia pripažinti, kad jie daro nemenką įspūdį.
Galingasis RS4 puikiai tinka ne tik pasilakstymui žiedinėse trasose ar Vokietijos autobanuose, bet ir kasdieniniam naudojimui. Š is modelis komplektuojamas su pirmuoju “Audi” V8 varikliu, turinčiu tiesioginio benzino įpurškimo FSI sistemą. Įstrigus kamštyje ar lėtai važinėjant po miestą RS4 agregatas dirba gana ramiai. Tuo tarpu aplenkti užmiesčio kelyje prisivytą sunkvežimių vilkstinę yra vieni juokai – spustelėjus akceleratoriaus pedalą tachometro rodyklė kaipmat pakyla iki 8,250 aps./min., o šio V8 agregato didžiausia trauka siekia net 430 Nm. Norint patirti dar daugiau emocijų pakanka spustelėti ant vairo įtaisytą mygtuką, kuris pagreitina akceleratoriaus reakciją ir padidina variklio gausmą.
Š iek tiek pažeminta aliumininė pakaba bei plačios ant 18 arba 19 colių dydžio ratų montuojamos padangos užtikrina puikų sukibimą su kelio danga. RS4 komplektuojamas su visų keturių varomų ratų “Quattro” sistema, kuri įprastinėmis sąlygomis apie 66% sukimo momento perduoda galiniams ratams. Priklausomai nuo situacijos “Quattro” sistema siekia optimaliai paskirstyti priekiniams ir galiniams ratams tenkantį sukimo momentą, dėl to automobilis yra ypač stabilus.
Įprastiniuose keliuose pasiekti RS4 galimybių ribą būtų tikrai nelengva, automobilis išlieka stabilus net ir greitai važiuojant šlapiu vingiuotu keliu. Be to, lyginant su ankstesniais galingais “Audi” modeliais, naujasis RS4 yra komfortiškesnis ir gali pasigirti kur kas tikslesniu vairu.
Į “Audi RS4″ bazinę įrangą įtraukta parkavimo sistema, elektroninės stabilumo sistemos ESP, EDS ir ASR, spalvotas informacinis displėjus, galinga garso sistema, automatinis oro kondicionierius bei galybė kitos saugumo ir komforto įrangos.
“Audi” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Keturi žiedai”, “Auto Juta” ir “Klasera”. “Audi RS4″ mūsų šalyje kainuoja nuo 263 tūkst. Lt. Užsisakius automobilį, jis būtų pristatytas per 3 mėnesius.
Gruodis 14, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
liosa
bmw vistiek geriau ypasc m3
TO:liosa
Tu ne liosa TU ALIOSA,pavaziuok ziede su M3 o paskui su AUDI RS4 ir tada pakomentuok
giedrius
tai patc geriauses automobilis kuri tik galejio sukurti zmogus
Dquattros
Ce tikrai pac gereuses automobilis, ir nekokioi BMW jis nepriliks! (:
TDINAS
man RS6 ir S1 labiau prie širdies :)
Parašykite komentarą