„Mercedes-Benz“ tikisi, kad naujasis GLC gerokai pranoks GLK

„Mercedes-Benz“ tikisi, kad aptakesnis dizainas, naujos komforto funkcijos bei versija su vairu dešinėje pusėje leis naujajam GLC visureigiui pagal pardavimų apimtis pralenkti jo pirmtaką GLK. „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche pristatydamas GLC teigė, jog šis modelis buvo kuriamas siekiant nustatyti naujus efektyvumo, saugumo, komforto ir pagalbos vairuotojui standartus. Pavyzdžiui, GLC bus galima užsakyti su C ir S klasių modeliuose naudojama pneumatine pakaba, kuri prisitaiko prie kelio dangos atskirai keisdama kiekvieno rato amortizatoriaus standumą.

“Mercedes-Benz GLC”

GLC modelis taip pat bus siūlomas ir tose šalyse, kur eismas vyksta dešine kelio puse – Didžiojoje Britanijoje, Australijoje, Pietų Afrikoje, Japonijoje, Indijoje ir t.t. Vokietijos gamintojo atstovas teigė, kad GLK buvo pirmasis „Mercedes-Benz“ kompaktinis visureigis, tad siekiant sumažinti finansinę riziką teko atsisakyti versijos su vairu dešinėje pusėje. Dabar rinkos potencialas yra gerokai aiškesnis ne tik dėl žinomos GLK pardavimų istorijos, bet ir stebint pagrindinių varžovų – „Audi Q5“, BMW X3 ir „Volvo XC60“ – rezultatus. Siekdamas įtikti pirkėjų skoniui „Daimler“ taip pat atsisakė agresyvios kampuotos GLK išvaizdos ir pasiūlė įprastinį lengvąjį automobilį primenantį GLC išorės dizainą.

“Mercedes-Benz GLC”

Rinkos tyrimų bendrovė „IHS Automotive“ prognozuoja, kad kitąmet „Mercedes-Benz“ parduos apie 145 tūkst. GLC, tuo tarpu pernai buvo realizuota 136 tūkst. GLK. GLC naudoja tą pačią galinių varomųjų ratų architektūrą kaip ir C klasės modelis. Kadangi dabar „Mercedes-Benz“ turi ir mažesnį visureigį GLA, GLC yra net 12 cm ilgesnis ir 5 cm platesnis už GLK.

“Mercedes-Benz GLC” salonas

GLC modelio konstrukcijoje panaudota daug aliuminio, tad jis yra 80 kg lengvesnis už savo pirmtaką GLK. „Mercedes-Benz“ teigia, kad aliuminio naudojimas padidino kėbulo tvirtumą bei sumažino įvairių triukšmų ir vibracijų. Iš pradžių šis modelis siūlomas su 2,0 ltr. (155 kW) benzininiu bei 2,1 ltr. (125 kW ir 150 kW) dyzeliniu varikliais. Visi agregatai komplektuojami su devynių laipsnių automatine pavarų dėže bei „4Matic“ keturių varomų ratų sistema. Vokietijoje GLC kainuoja nuo 44’506 eurų.

Rugsėjis 21, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: