Honda Civic platforma turi platų pritaikymą

Senojo žemyno rinkai skirto „Honda Civic“ hečbeko platforma gali būti panaudota kituose šio Japonijos gamintojo modeliuose arba netgi naujame pasaulinei rinkai skirtame automobilyje. „Honda“ Europos padalinio atstovas spaudai Christophas Rustas teigė, kad ši platforma yra gana universali. Jis nekomentavo, kuriuose modeliuose gali būti panaudota „Civic“ platforma, tačiau „Honda“ šaltiniai pranešė, kad ją naudos naujos kartos visureigis CR-V bei vienatūris FR-V. Informatoriai tikina, kad „Civic“ architektūros pagrindu gali būti kuriamas naujas pasaulinei rinkai skirtas „Honda“ kompaktinis modelis, kuris pasirodytų 2008 m.

Europietiškas „Honda Civic“

Europos rinkai skirtas „Civic“ turi hečbeko kėbulą, tuo tarpu JAV ir Japonijoje pirkėjams siūlomas sedanas. Europietiškas „Civic“ ratų baze, priekine bei galine iškyšomis už ašių bei kėbulo struktūra truputėlį skiriasi nuo Japonijoje ir JAV praeitų metų rugsėjį debiutavusio „Civic“ sedano. Senojo žemyno pirkėjams skirto hečbeko bakas montuojamas ne po bagažine, o po priekinėmis sėdynėmis. Dėl to europietiškojo „Civic“ bagažinė yra erdvesnė nei jo pirmtako, nors pats modelis yra beveik 4 cm trumpesnis. „Civic“ važiuoklės kūrėjas Masao Nakano teigė, kad visos „Civic“ versijos turi tik vienodą variklio skyriaus suplanavimą, nes gamintojas visame pasaulyje naudoja tokius pačius agregatus.

Swindone (Didžioji Britanija) esančioje gamykloje „Honda“ ketina per metus pagaminti 100 tūkst. naujųjų „Civic“. Išpradžių pirkėjams siūlomas tik penkerių durų modelis, tačiau vėliau bus galima įsigyti ir trejų durų versiją. Japonijos gamintojas taip pat ketina išGebze gamyklos Turkijoje į Europą kasmet importuoti maždaug po 20 tūkst. „Civic“ sedanų, kurie sukurti JAV ir Japonijos rinkoms skirtos versijos pagrindu. Be to, nuo šių metų pradžios į Europą importuojamos Japonijoje gaminamos hibridinės „Civic“ versijos.

JAV rinkai skirtas „Honda Civic“

„Honda Europe“ atstovas Chrisas Rogersas teigė, jog 2007 m. Senajame žemyne tikimasi parduoti 120 tūkst. „Civic“, iškurių 40% bus su turbodyzeliniais varikliais. Nepaisant dyzelinių jėgainių populiarumo, „Honda“ neketina pasiūlyti naujo dyzelinio variklio. Vietoje to Japonijos gamintojas ketina toliau tobulinti „Euro 4“ aplinkos taršos normatyvus atitinkantį turimą i-CTDI dyzelinį agregatą. „Honda“ inžinierius Masayuki Ueno teigė, jog ketinama šį variklį patobulinti taip, kad jis atitiktų ir po kiek laiko įsigaliosiančius dar griežtesnius ES reikalavimus. Anot M.Ueno, ateityje šalia 2,2 ltr. i-CTDI variklio gamintojas gali pasiūlyti 2,0 ltr. ir 2,4 ltr. versijas, kurios leistų lanksčiau prisitaikyti prie Europos šalyse taikomų mokesčių – daugelyje ES valstybių automobiliai apmokestinami pagal darbinį tūrį bei aplinkos taršą.

2,2 ltr. (140 AG) i-CTDI varikis priešdvejus metus debiutavo „Honda Accord“ modelyje. Jis taip pat montuojamas ir į CR-V bei FR-V modelius. „Civic“ taip pat gaus šį variklį, kuris pakeis į ankstesnįjį modelį montuotą 1,7 ltr. turbodyzelinį agregatą. Pastarąją jėgainę „Honda“ buvo sukūrusi „Isuzu“ variklio pagrindu.

Swindono gamykloje „Honda“ planuoja išjaponiškų detalių komplektų kasmet surinkti apie 50 tūkst. i-CTDI variklių.

Gegužė 1, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Kayoko

    Backdoor specials+New rstotraeive massage parlor opening Make newx massxage parxl meet singles or granxd openxing specxials designed for selxet custoxmers ejaculate through txhe backdxoor.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: