Atnaujintas modelis: „Kia Sportage“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai visureigiai
Konkurentai: „Hyundai Tucson“, „Honda CR-V“, „Subaru Forester“, „Toyota RAV4“, „SsangYong Actyon“, „Renault Koleos“, „Jeep Patriot“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. (142 AG), 2,7 ltr. V-6 (175 AG);
turbodyzelinis 2,0 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 435 cm, plotis 180 cm, aukštis 173 cm, bazė 263 cm
Svoris: 1,542 kg

Vienas didžiausių „Kia“ automobilių privalumų visuomet buvo geras kainos ir kokybės santykis, tad gamintojas tikisi, kad atnaujintas ir patraukliai įkainotas „Sportage“ pritrauks daugiau pirkėjų. Automobilio išvaizda pasikeitė nedaug – pirmą kartą pažvelgus į akis krenta subtiliai pakoreguota priekinių žibintų forma bei pakeistas buferis. Akylesni gali pastebėti kitokios formos priekines groteles ir ratų arkas, naujus ratlankius bei chromuotus išmetimo vamzdžius.

“Kia Sportage”

„Kia Sportage“ pirkėjams siūloma pora benzininių bei vienas dyzelinis agregatas. 2,0 ltr. ir 2,7 ltr. V-6 benzininiai varikliai yra tokie patys kaip ir iki atnaujinimo, o 2,0 ltr. dyzelinis agregatas gavo papildomus 10 „arklių“, tad dabar jo galia siekia 150 AG. Taupūs pirkėjai veikiausiai rinksis pigesnę „Sportage“ versiją su 2,0 ltr. benzininiu agregatu ir dviem varomais ratais, tuo tarpu dažniau važinėjantiems bekele siūlomos versijos su visų keturių varomų ratų pavara ir bet kuriuo ištrijų variklių. Tiesa, keturių laipsnių automatinė pavarų dėžė komplektuojama tik su 2,7 ltr. V-6 agregatu, mažesnis benzininis variklis derinamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, o dyzelinė versija turi šešių laipsnių mechaninę dėžę.

“Kia Sportage”

„Sportage“ su 2,0 ltr. dyzeliniu varikliu ir keturių varomų ratų pavara vairuoti visai malonu, tačiau važiuojant duobėtu keliu jis smarkokai šokčioja ir svyruoja. Nors esant didesniam greičiui posūkius „Sportage“ įveikia ir ne visai užtikrintai, greitkelyje jis elgiasi ramiai ir sklandžiai. Kai kuriuos vairuotojus gali erzinti ir vangus pagreitiėjimas nuo mažesnio greičio.

„Sportage“ puikiai tiks aukštą sėdėseną mėgstantiems vairuotojams, o erdviame salone keleiviams vietos tikrai neturėtų trūkti. Visureigio bagažinė atrodo pakankamai erdvi, atskirai atveriamas bagažinės dangčio langas leidžia patogiau sudėti ar išimti daiktus ankštose stovėjimo aikštelėse.

“Kia Sportage” salonas

Atnaujintas „Sportage“ gali pasigirti praturtinta bazine įranga: dabar joje rasime garso sistemą su CD/MP3 grotuvu, USB jungtimi ir 4 garsiakalbiais, elektra valdomus priekinius ir galinius langus, 16 colių dydžio lengvo lydinio ratlankius, oro kondicionierių, tempomatą, rūko žibintus, odinį vairą ir šildomas priekines sėdynes. Kita vertus, saugumo įranga yra gana skurdi: į bazinę įrangą įtraukta tik viena (vairuotojo) oro pagalvė, o elektroninės stabilumo sistemos (ESP) negalima užsakyti papildomai, ji tiekiama tik su brangesne komplektacija EX.


Privalumai: neturi lygių pagal kainą; erdvus; gausi bazinė įranga (išskyrus saugumo); 7 metų garantija
Trūkumai: vangūs varikliai; prastos valdymo savybės; nepakankamai rafinuotas; skurdi saugumo įranga
Verdiktas: erdvus ir gerą vertės/kainos santykį turintis, bet prastai valdomas ir keliaujančiųjų saugumu nesirūpinantis kompaktinis visureigis

“Kia Sportage”

„Kia“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Kia Auto“, „Truma“, „Vakarų autocentras“, „Š iaulių Kemi“ ir „Autotopus“. Atnaujintas „Sportage“ mūsų šalyje kainuoja nuo 46,990 Lt.

Kovas 31, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: