
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: Honda Accord
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Mazda 6“, „Volkswagen Passat“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. (155 AG), 2,4 ltr. (190 AG)
turbodyzelinis 2,2 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 467 cm, plotis 176 cm, aukštis 145 cm, bazė 268 cm
Svoris: 1,920 kg (su 2,0 ltr. varikliu)
Neseniai pasirodęs atnaujintas „Honda Accord“ modelis pasižymi visiškai naujomis saugumo sistemomis. „Accord“ gali būti komplektuojamas su adaptyviu tempomatu (ACC, Adaptive Cruise Control) bei LKAS (Lane Keeping Assist System) sistema, saugančia nuo atsitiktinio eismo juostos kirtimo. Adaptyvus tempomatas leidžia palaikyti saugų atstumą iki priekyje esančio automobilio. Specialiam radarui užfiksavus, kad priekyje važiuojanti transporto priemonė pradėjo stabdyti, ACC sistema taip pat sumažina greitį, o priešjus esančiam automobiliui pradėjus važiuoti greičiau adaptyvus tempomatas sugrąžina buvusį greitį.
Tuo tarpu LKAS sistema saugo, kad netyčia neišvažiuotumėte į kitą eismo juostą. Automobilio priekyje sumontuota kamera stebi kelio ženklinimą ir švelniais vairo judesiais pakoreguoja jo trajektorija, jeigu neparodžius posūkio pernelyg priartėjama prie eismo juostos krašto. Naujomis saugumo technologijomis aprūpintą „Accord“ bandę specialistai tikina, kad išpradžių jos atrodo gana keistai, tačiau persėdus į kitą automobilį nejučia pradedi laukti, kol jis pasikoreguos judėjimo kryptį. Tiesa, Lietuvoje „Accord“ pirkėjams kol kas siūloma tik adaptyvaus autopiloto (ACC) sistema, o LKAS šiuo metu tiekiama tam tikrose Vakarų Europos rinkose, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje.
Atnaujintas „Accord“ nuo savo pirmtako skiriasi agresyvesne priekinio buferio apdaila, papildoma chromo juostele priekinių grotelių viduryje bei truputėlį padailintu salonu. Kaip ir anksčiau, „Accord“ pasižymi puikiu valdymu. Automobilis puikiai įveikia posūkius, automatinė pavarų dėžė veikia greitai ir sklandžiai, o šturvalas preciziškai reaguoja į kiekvieną judesį. „Accord“ pakaba yra gana kieta, bet dėl to automobilis gali pasigirti nepriekaištinga kėbulo kontrole.
„Accord“ komplektuojamas su nemažai oro pagalvių, stabilumo kontrolės sistema, automatiniu oro kondicionieriumi bei radiju su CD grotuvu.
Privalumai: | išvaizdus, komfortiškas, saugus ir gerai valdomas |
Trūkumai: | gana brangus |
Verdiktas: | puikiai valdomas automobilis, kurį dabar galima užsisakyti su moderniomis saugumo sistemomis |
„Honda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“, „Hondera“ ir „Š iaulių autoservisas“. „Honda Accord“ mūsų šalyje kainuoja nuo 74,100 Lt, o už ACC sistema aprūpintą modelį su 2,4 ltr. benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže teks pakloti 116,900 Lt.
Rugpjūtis 2, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą