2005 m. Frankfurto automobilių parodos IAA apžvalga (II dalis)

Frankfurte „Mercedes-Benz“ pristatys naująjį S klasės flagmaną bei Europos rinkai skirtą trumpesnės bazės R klasės vienatūrį. Lyginant su dabartiniu modeliu, S klasės limuzinas bus 3,3 cm ilgesnis, 2,9 cm aukštesnis, o bazė pailgėjo net 7 cm. Be to, šio modelio naujų variklių cilindruose bus po keturis, o ne po tris vožtuvus. S klasės limuzine naudojama daugybė modernių technologijų, pavyzdžiui, avarinio stabdymo sistema, stebinti atstumą iki priekyje esančio automobilio ir pernelyg priartėjus automatiškai nuspaudžianti stabdžius. Sistema „Presafe“ priešpat numatomą susidūrimą siekdama apsaugoti keleivius pripučia oro į specialias sėdynėse esančias ertmes bei uždaro langus ir liuką. Už papildomą mokestį galima užsisakyti ir infraraudonųjų spindulių naktinio matymo įrangą.

S klasės “Mercedes-Benz”

Europos rinkai skirtas R klasės automobilis yra net 23,5 cm trumpesnis už prailgintos bazės modelį. Jame naudojama ta pati platforma kaip ir naujame ML bei būsimajame G klasės visureigiuose. IAA parodoje debiutuos ir su 6,2 ltr V-8 (510 AG) varikliu komplektuojama galingiausia ML visureigio versija „ML63 AMG“.

„Nissan“ Frankfurto automobilių parodoje pademonstruos mažą vienatūrį „Note“ bei „Micra“ kupė-kabrioletą. „Note“ išorė primena tos pačios platformos pagrindu gaminamą „Renault Modus“. Vis dėlto „Note“ bazė yra 11,8 cm ilgesnė, todėl jo salonas yra kur kas erdvesnis už „Modus“. Prekyboje šis modelis pasirodys pavasarį.

„General Motors“ valdoma „Opel“ markė pristatys kabrioletą „Astra TwinTop“, „Vectra OPC“ ir „Zafira CNG“. Nors kabrioletas yra jau ketvirtoji „Astra“ kėbulo versija, „Opel“ tvirtina, kad net 70% jos kėbulo komponentų yra visiškai nauji. Į tris dalis padalintas metalinis „Astra TwinTop“ stogas nuleistas užima tik pusę bagažinės. Be to, vienu mygtuko spustelėjimu stogą galima pakelti apie 25 cm ir patogiau pakrauti ar iškrauti daiktus. Naujasis „Astra“ kabrioletas bus gaminamas „Opel“ gamykloje Belgijoje, o ankstesnį modelį pagal užsakymą gamino Italijos bendrovė „Bertone“. „Opel“ taip pat pristatys turbininiu 2,8 ltr. V-6 (255 AG) varikliu aprūpintą „Vectra OPC“, kuris turėtų konkuruoti „Ford Mondeo ST“ serija. Frankfurte debiutuos ir suskystintomis gamtinėmis dujomis varomas „Zafira CNG“.

“Opel Astra TwinTop”

Prancūzijos gamintojas „Peugeot“ IAA parodoje pristatys „407 Coupe“, 206 sedaną bei „1007 RC“. Dabartinis 406 kupė dažnai yra vadinamas vienu elegantiškiausiu pastarojo meto automobilių, jo dizainą sukūrė „Pininfarina“. Tuo tarpu naujojo „407 Coupe“ išvaizdą „Peugeot“ nusprendė sukurti pati. Š is modelis prekyboje pasirodys iškarto po parodos ir kainuos nuo 30 tūkst. eurų (103,584 Lt). Vokietijoje debiutuos besivystančioms rinkoms skirtas 206 sedanas, kuris bus gaminamas Irane ir eksportuojamas į Rusiją, Turkiją bei Centrinę ir Rytų Europą. Prancūzijos bendrovė parodoje pademonstruos ir sportišką 1007 modelio versiją RC.

Legenda tapusių sportiškų automobilių gamintojas „Porsche“ parodoje pristatys „Boxster“ pagrindu sukurtą kupė „Cayman S“. Š is modelis užims nišą tarp „Boxster S“ bei „911 Carrera“ ir kainuos 58,529 eurus (202,089 Lt). Su 3,4 ltr. (295 AG) varikliu komplektuojamas „Cayman S“ bus 15 „arklių“ galingesnis už „Boxster S“. Vokietijos gamintojas tikisi, kad šis modelis sudomins jaunesnius pirkėjus, nes dabar vidutinis „Boxster“ pirkėjo amžius yra 42 metai. Pavadinimas „Cayman“ kilo nuo mažų ir vikrių krokodilų rūšies – kaimanų. „Cayman S“ pavadinime esanti S raidė leidžia spėti, kad vėliau pasirodys kuklesniu varikliu aprūpinta bazinė versija.

“Porsche Cayman S”

Frankfurte debiutuos ir padidėjęs trečios kartos „Renault Clio“, kuris bus gaminamas tos pačios platformos pagrindu kaip ir „Renault Modus“, „Nissan Micra“ ir „Note“. Prancūzijos bendrovė skelbia, kad naujasis „Clio“ buvo sukurtas per rekordiškai trumpą laiką – 28 mėnesius. Naujasis „Clio“ prekyboje pasirodys šio mėnesio viduryje.

“Renault Clio”

„Š koda“ Frankfurte pristatys sportišką „Octavia RS“ versiją, kuri bus komplektuojama su „Volkswagen Golf GTI“ naudojamu 2,0 ltr. (200 AG) turbininiu varikliu.

Pietų Korėjos gamintojas „SsangYong“ lankytojų teismui pateiks penkių durų penkiavietį visureigį „Kyron“. Š is visais keturiais ratais varomas modelis yra 466 cm ilgio, o jo bazė siekia 274 cm. „Kyron“ turi nepriklausomą galinę pakabą, į jį bus montuojamas 2,0 ltr. (140 AG) dyzelinis variklis. „SsangYong Kyron“ prekyba prasidės pirmąjį kitų metų ketvirtį.

Siekdamas efektyviau konkuruoti su „Nissan X-Trail“ ar „Toyota RAV4“ „Suzuki“ pristatys naują „Grand Vitara“ visureigį. Š is modelis bus komfortiškesnis, nes derins rėminio ir monokokinio kėbulų savybes. Trijų durų „Grand Vitara“ kainuos nuo 19,690 eurų (67,986 Lt).

„Toyota“ parodoje rengiasi pristatyti naują mažą automobilį „Yaris“ ir visureigį „RAV4“. Naujasis „Yaris“ bus šiek tiek didesnis ir pasižymės agresyvesne išvaizda – „Toyota“ tikisi, kad tai padės sudominti jaunus pirkėjus. „RAV4“ taip pat bus didesnis už savo pirmtaką. „Yaris“ prekyboje pasirodys gruodžio mėnesį, o „RAV4“ – kitų metų pradžioje.

“Toyota Yaris”

„Volkswagen“ Frankfurte žada itin daug debiutų – čia bus pristatyta kupė-kabrioletas „Eos“, „Golf R32“, „Golf GT“, „Passat“ universalas bei „Golf„˜ pagrindu sukurtas sedanas „Jetta“. Naujojo kupė-kabrioleto svarbą „Volkswagen“ markei geriausiai iliustruoja tai, kad „Volkswagen“ markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas kas dvi savaites pats skrisdavo į Lisaboną patikrinti, kaip vyksta šio modelio kūrimas. „Eos“ sėkmė „Volkswagen“ yra labai svarbi, nes Europoje markės įvaizdis nukentėjo dėl kyšininkavimo skandalo, o JAV rinkoje per pirmus septynis šių metų mėnesius pardavimai smuktelėjo net 22,2%. Gamintojas tvirtina, kad „Eos“ buvo sukurtas kaip atskiras modelis, o jo pavadinimas kilo nuo Graikų aušros ir vėjo dievo vardo.

“Volkswagen Concept C”, kurio pagrindu buvo sukurtas kupė-kabrioletas “Eos”

Galingiausias „Golf“ šeimos narys R32 turės 3,2 ltr. V-6 (250 AG) agregatą, o kuklesnė sportiška GT versija bus aprūpinta 1,4 ltr. (170 AG) varikliu. Š is „Golf GT“ variklis turės bendrą kompresoriaus ir turbinos sistemą: prie mažų apsukų veiks kompresorius, o prie didesnių – turbina.

„Volvo“ IAA parodoje pristatys S40/V50 platformos pagrindu sukurtą kupė-kabrioletą C70, tai bus pirmasis „Volvo“ modelis su sulankstomu metaliniu stogu. Ankstesnės kartos C70 buvo galima įsigyti arba su kupė kėbulu, arba su medžiaginiu stogu. Bendradarbiaujant su „Pininfarina“ sukurtas naujasis C70 bus gaminamas „Volvo“ gamykloje Š vedijoje. Š is kupė-kabrioletas turės modernias šonines oro pagalves.

Rugsėjis 15, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: