
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
W.Bernhardas: “Volkswagen” grįžta prie savo šaknų
“Volkswagen” markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas pranešė, kad per artimiausius penkerius metus “Volkswagen” modelių gamą papildys nuo penkių iki dešimties naujų modelių. Pasak jo, tai bus visiškai nauji automobiliai, o ne naujesnės dabartinių “Volkswagen” modelių kartos.
W.Bernhardas tikisi, kad nauji modeliai padės įvykdyti jo užsibrėžta tikslą: sugrąžinti “Volkswagen” prie savo šaknų – nepriekaištingos kokybės už patrauklią kainą. Tuo tarpu ankstesnis “Volkswagen” grupės valdybos pirmininkas Ferdinandas Piechas vykdė priešingą strategiją: plėtė “Volkswagen” modelių gamą prabangių automobilių segmente. Tai puikiai atspindi reprezentacinis sedanas “Phaeton” ir prabangus visureigis “Touareg”.
Kaip naujos “Volkswagen” politikos pavyzdį W.Bernhardas pateikė Frankfurto parodoje pristatytą kupė-kabrioletą “Eos”. Š is modelis prekyboje pasirodys kitą pavasarį ir kainuos nuo 25,950 eurų (89,600 Lt). “Eos” turi į penkias dalis susilankstantį metalinį stogą su liuku.
Rugsėjis 30, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą