Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Volvo” ir “Saab” kuria modelius, konkuruosiančius su 1 serijos BMW
„Saab“ ir „Volvo“ kuria naujus modelius, kurie turėtų atsiriekti dalį Europoje sparčiai augančio prestižinių mažų/kompaktinių automobilių segmento. „Volvo“ ruošia gamybai trejų durų hečbeką C30, kurio koncepcinė versija buvo pademonstruota Detroito (JAV) automobilių parodoje. Tuo tarpu „Saab“ svarsto galimybes gaminti automobilį, kuris būtų mažesnis už prestižinis vidutinį „Saab 9-3“ modelį.
Abu šiuos gamintojus suviliojo BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ kompaktinių modelių sėkmė. Prestižinių mažų/kompaktinių automobilių klasei „JATO Dynamics“ dabar priskiria tik aštuonis modelius, tačiau pernai jų pardavimai Senajame žemyne viršijo 800 tūkst. vnt. Š i klasė 2005 m. ūgtelėjo net 28,6% arba 180 tūkst. vnt., o 2004 m. ji augo 10%.
„Saab“ vadovas Janas-Ake Jonssonas žurnalistams teigė, jog gamintojas svarsto galimybę savo modelių gamą papildyti už „Saab 9-3“ mažesniu automobiliu, kuris galėtų varžytis su A klasės „Mercedes-Benz“, 1 serijos BMW bei „Audi A3“. Š į naują modelį „Saab“ pradėjo kurti visai neseniai, tad prekyboje jis pasirodys ne greičiau nei po trejų metų. Manoma, kad mažasis „Saab“ gali būti kuriamas kitos kartos „Opel Astra“ arba prailgintos „Corsa“ platformos pagrindu.
„Volvo“ tikisi, kad kompaktinis C30 privilios naujų pirkėjų. Gamintojo vadovas Frederikas Arpas yra įsitikinęs šio modelio sėkme. Anot jo, C30 praplės „Volvo“ gerbėjų ratą ir leis padidinti pardavimus. Š vedijos gamintojas planuoja per metus visame pasaulyje realizuoti bent 75 tūkst. C30 automobilių.
Europoje naujasis C30 pasirodys dar šiais metais. Gamintojas dar neapsisprendė, ar siūlys šį modelį JAV rinkoje, tačiau už produktus ir verslo strategiją atsakingas „Volvo“ viceprezidentas Lexas Kerssemakersas mano, kad per metus už Atlanto būtų galima realizuoti apie 10 tūkst. „Volvo C30“. Pasak jo, šis modelis galėtų varžytis su „Audi A3“ ir 1 serijos BMW.
Prestižinių mažų/kompaktinių automobilių segmentą kontroliuoja „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir BMW bei „Mini“ – šių keturių markių modelių pardavimai pernai sudarė beveik 620 tūkst. vnt. Praeitais metais šioje klasėje pirmaujančių „Audi A3“ ir A klasės „Mercedes-Benz“ bendri pardavimai ūgtelėjo 26,3%. Pirmaisiais pilnais gamybos metais 1 serijos BMW įsitvirtino trečioje vietoje – šio modelio pardavimai Vakarų Europoje siekė 130,718 vnt.
BMW atstovas spaudai teigė esąs labai patenkintas 1 serijos rezultatais. Pasak jo, šis modelis nemažai prisideda prie BMW grupės pelno augimo, o prestižinių kompaktinių automobilių segmentas yra išties perspektyvus. BMW vadovas Helmutas Panke pranešė, kad 1 serijos modelių šeimą ketinama papildyti naujomis versijomis.
Pirmaujančių prestižinių mažų/kompaktinių modelių pardavimai Vakarų Europoje 2005 m.
Modelis | Pardavimai (vnt.) |
„Audi A3“ | 187,694 |
A klasės „Mercedes-Benz“ | 172,150 |
1 serijos BMW | 130,718 |
„Mini“ | 128,853 |
„Lancia Ypsilon“ | 72,880 |
„Alfa Romeo 147“ | 67,779 |
Klasė išviso: | 805,792 |
*Š altinis – „JATO Dynamics“
Vasaris 28, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą