Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ siekia stiprinti ryšius su dileriais
Didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen“ ketina glaudžiau bendradarbiauti su savo dileriais. Tokiu būdu bendrovė tikisi sušvelninti pardavimų smukimą, kuris prognozuojamas dėl pasibaigusios naujų automobilių pirkimų skatinimo programos ir tebesitęsiančios ekonominės krizės. „Volkswagen“ markės pardavimų ir rinkodaros vadovas Christianas Klingeris pripažino, kad kai kuriose rinkose smukimas tikrai pasijaus. Anot jo, bendrovė ketina stiprinti ryšius su prekybos atstovais, nes šiuo sunkiu metu visiems reikia laikytis išvien.
„Volkswagen“ sukūrė veiklos gerinimo programą, kuri pagal įvairius kiekybinius ir kokybinius rodiklius turėtų stiprinti ryšius tarp gamintojo ir jo dilerių. Remdamasis gautais dokumentais, žurnalas „Automobilwoche“ skelbia, kad ši programa apims naujų automobilių metinių pardavimų planavimą, sandėliuose esančių automobilių vertinimą, bandomųjų važiavimų kampanijas, rinkodarą, mokymų kampanijas, klientų orientavimą bei naudotus automobilius.
“Volkswagen Amarok”
„Volkswagen“ prekybos atstovams siūlo padėti išsiaiškinti pirkėjų poreikius naudojant „slapto pirkėjo“ bandomuosius pirkimus bei detalius analitinius duomenis. Mainais už tai „Volkswagen“ dileriai turi sutikti dalyvauti laikui imliame tyrime, kuris vertina dilerių pasitenkinimą. Ch.Klingeris pastebėjo, kad šia programa nesiekiama sukurti naujų pardavimo metodų, tiesiog norima suteikti rafinuotumo ir patobulinti esamus procesus.
Ch.Klingeris mano, jog šiemet Vokietijoje bus parduota apie 3,7 mln. naujų automobilių, tačiau kitąmet rinka gali smukti iki 3 mln. vnt. Vadovas pasidžiaugė, kad „Volkswagen“ pavyko pasinaudoti vyriausybės finansuota naujų automobilių pirkimo skatinimo programa, kuri leido padidinti beveik visų modelių, išskyrus didelio (ir labai seno) vienatūrio „Sharan“, pardavimus. Tuo tarpu daugeliui kitų gamintojų pasisekė padidinti tik mažų automobilių pardavimų apimtis.
Gruodis 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą