
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“-„Porsche“ sandoris atviras naujiems investuotojams
Žemutinės Saksonijos žemė, kuri yra antrasis pagal dydį „Volkswagen“ grupės akcininkas, mano, kad po „Volkswagen“ ir „Porsche“ susijungimo suformuota nauja bendrovė turėtų būti atvira išoriniams investuotojams. Žemutinės Saksonijos premjero Christiano Wulffo atstovas spaudai teigė, kad galiausiai 50% naujos bendrovės akcijų galėtų valdyti „Porsche“ savininkai, 20% atitektų Žemutinei Saksonijai, o likę 30% – cirkuliuotų biržoje. Jis taip pat pastebėjo, kad Žemutinės Saksonijos vaidmuo čia neturėtų keistis.
Svarbiems „Volkswagen“ sprendimams veto teisę turintis Ch.Wulffas mano, kad ir naujai bendrovei tiktų dabartinis „Volkswagen“ grupės akcijų pasiskirstymas. Dabar 51% balso teisių kontroliuoja „Porsche“, Žemutinė Saksonija turi 20%, o kiti investuotojai – likusius 29%.
“Porsche Panamera”
Milžiniškų skolų ir pardavimų nuosmukio prislėgtas „Porsche“ atsisakė minties perimti „Volkswagen“ grupės kontrolę ir dabar siekia susijungimo. Tiesa, tam reikės pasiekti nemažai susitarimų, kuriems priešinasi „Volkswagen“. Žiniasklaidoje jau pasirodė pranešimų, kad galimybe investuoti į naują „Volkswagen“-„Porsche“ bendrovę jau domisi turtingi Artimųjų rytų investiciniai fondai.
Liepa 17, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą