“Volkswagen” ir “DaimlerChrysler” svarsto bendrų projektų galimybes

Didžiausių pasaulio automobilių gamintojų sąraše ketvirtą ir penktą vietas užimantys “Volkswagen” ir “DaimlerChrysler” svarsto galimus bendrus projektus. “Volkswagen” vadovas Berndas Pischetsriederis Vokietijos žurnalui “Auto Motor und Sport” teigė, kad dėl bendradarbiavimo tariamasi nuo pat 2001 m. Jis pridūrė, kad abiejų gamintojų sudarytos specialios strateginės komandos svarsto įvairiausius bendrus projektus, tačiau “Volkswagen” su “DaimlerChrysler” valdoma “Mercedes-Benz” grupe tikrai nekurs projektų, kurie galėtų pakenkti “Audi” markei.

Dar anksčiau B.Pischetsriederis kalbėjo, kad “Volkswagen” ir “DaimlerChrysler” bendradarbiavimo planai galėtų apimti ne tik JAV rinkai skirto “Volkswagen” vienatūrio gamybą “Chrysler” gamyklose. Vadovas tikisi, kad susitarimas dėl šio vienatūrio turėtų būti pasirašytas dar šiemet. Be to, abu gamintojai galėtų bendradarbiauti kurdami “Volkswagen Polo” įpėdinį ir mažą “Dodge” modelį. Anot B.Pischetsriederio, net ir kartu kuriami modeliai gali turėti skirtingas architektūras bei komponentus.

“Porsche” tapus didžiausiu “Volkswagen” akcininku dabar derinamas šių gamintojų santykius nustatysiantis susitarimas. “Volkswagen” gamina “Porsche Cayenne” visureigį.

“Volkswagen” vadovas tikino, kad puikus bendradarbiavimo pavyzdys yra bendra “Mercedes-Benz Sprinter” ir “Volkswagen LT” komercinių automobilių gamyba. Anot jo, bendradarbiavimas įgavo dar didesnį mastą “Volkswagen” pradėjus tiekti “DaimlerChrysler” 120 tūkst. dyzelinių variklių per metus.

“Volkswagen LT”

B.Pischetsriederis taip pat paneigė gandus, kad gamintojas šiuo metu ieško galimybių bendradarbiauti su kitomis Vokietijos bendrovėmis. Vokietijoje paplito sistema, kuomet saugodamosi, kad nepatektų į priešiškai nusiteikusių kompanijų įtakos sferą, bendrovės koordinuotai įsigyja viena kitos akcijų.

“Volkswagen” vadovas tvirtino, kad automobilių gamintojai nepajėgs įvykdyti ES keliamo reikalavimo iki 2012 m. išmetamo anglies dvideginio kiekį sumažinti iki 120 g/km. Jis mano, kad dyzelinių variklių taršą būtų galima sumažinti naudojant karbamido priedus degalams. Š ią technologiją jau pademonstravo “DaimlerChrysler”. B.Pischetsriederis tikino, kad gamintojas galės įvykdyti 2007 m. JAV įsigaliosiančius griežtesnius oro taršos normatyvus.

“Volkswagen” pranešė, kad siekdama didesnio efektyvumo atsisakys savo unikalių siurblio-purkštuko (Unit Injection) dyzelinių sistemų ir vystys bendros magistralės technologiją. “Volkswagen” kartu su “Bosch” sukurta siurblio-purkštuko sistema į variklį įpurškia labiau suslėgtus dyzelinius degalus, todėl šios technologijos pagrindu sukurti varikliai yra ekonomiškesni už bendros magistralės (Common Rail) jėgaines. Dėl to “Volkswagen” dyzeliniai automobiliai šiemet įsigaliojusį “Euro 4″ standartą galėjo atitikti dar 1999 m.

Siurblio-purkštuko technologijos varikliuose į kiekvieną cilindrą atskirai montuojami sujungti aukšto slėgio degalų siurbliai ir įpurškimo vožtuvai. Š i sistema įpurškiamus degalus gali suspausti net iki 2 tūkst. bar. Tuo tarpu bendros magistralės variklių atveju siurblys suspaustus degalus paduoda į su visais cilindrais sujungtą specialų vamzdį (bendrą magistralę).

Lapkritis 7, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: