„Toyota Motor“ tikisi, kad hibridinė versija padidins „Auris“ pardavimus

„Toyota Motor“ tikisi, kad kompaktinio hečbeko „Auris“ versija su hibridiniu benzininiu-elektriniu varikliu sudarys 25% visų „Auris“ pardavimų Europoje. Už „Prius“ mažesnis „Auris“ yra pirmasis hibridinis hečbekas, rimtai konkuruosiantis itin ankštame Senojo žemyno kompaktinių automobilių segmente. Tikimasi, kad hibridinė versija išjudins „Auris“ pardavimus, nes, „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais šio hečbeko pardavimai smuko beveik 29% iki 98 tūkst. vnt., o šių metų sausio-balandžio mėnesiais sumažėjo dar 21% iki 27 tūkst. vnt. Japonijos bendrovė viliasi, kad hibridinė „Auris“ versija pritrauks naujų pirkėjų ir nebus vertinama kaip alternatyva benzininiams ir dyzeliniams „Auris“.

Hibridinis “Toyota Auris”

„Toyota Motor“ planuoja per metus parduoti 30 tūkst. hibridinių „Auris“, kuris kartu su įprastiniu „Auris“ bei „Avensis“ bus gaminamas Burnastono gamykloje Didžiojoje Britanijoje. Hibridinis „Auris“ komplektuojamas su 1,8 ltr. (73 kW) varikliu ir 100 km kelio sunaudoja 3,8 ltr. benzino, o CO2 emisijos sudaro 89 g/km. Analogiško galingumo benzininis „Auris“ su 1,3 ltr. (73 kW) jėgaine 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 5,9 ltr. benzino, o CO2 emisija siekia 136 g/km. Vokietijoje hibridinis „Auris“ kainuoja nuo 22,950 eurų (79,242 Lt).

Hibridinis “Toyota Auris”

Jei „Auris“ hibridinė versija sulauks daug pirkėjų dėmesio, „Toyota Motor“ gali pralenkti „Fiat“ ir tapti ekologiškiausiu Europos automobilių gamintoju. Praeitais metais Japonijos bendrovė savo vidutines CO2 emisijas Europoje sumažino nuo 144,9 g/km iki 130,1 g/km bei priartėjo prie „Fiat“, kurio emisijos pernai sudarė 127,8 g/km. „Toyota Motor“ tvirtina, kad hibridinis „Auris“ yra svarbus žingsnis siekiant per artimiausius 10 metų hibridinius variklius montuoti į visus „Toyota“ gamos modelius.

Liepa 27, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: