Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Stambūs „Volkswagen“ akcininkai siekia sustiprinti W.Bernhardo vaidmenį
Vokietijos žurnalas „Manager Magazin“ pranešė, kad du didžiausi „Volkswagen“ akcininkai ketina remti „Volkswagen“ markės grupės vadovą Wolfgangą Bernhardą ir taip paspartinti didžiausio Europos automobilių gamintojo restruktūrizavimą. Pasak leidinio, automobilių gamintojas „Porsche“ bei Žemosios Saksonijos žemės vyriausybė taip pat susitarė pratęsti „Volkswagen“ grupės vadovo Berndo Pischetsriederio kontraktą bei aktyviai sprendžia kilusį konfliktą dėl postų „Volkswagen“ stebėtojų taryboje.
„Porsche“ praeitais metais savo „Volkswagen“ akcijų paketą padidino iki 18,5% ir, tapęs didžiausiu šio gamintojo akcininku, panoro gauti dvi vietas „Volkswagen“ stebėtojų taryboje. Vis dėlto „Porsche“ ketinimams pasipriešino 18,2% „Volkswagen“ akcijų valdanti Žemosios Saksonijos žemė, kurios atstovai tikino, kad tai galėtų sukelti interesų konfliktą.
Abu pusės jau ne kartą diskutavo šiuo klausimu. „Porsche“ vadovas Wendelinas Wiedekingas tikina, kad derybos vyksta sklandžiai. Pasak jo, „Volkswagen“ labui abu didžiausi šios bendrovės akcininkai ketina baigti vaidus ir pasiekti susitarimą.
„Manager Magazin“ neskelbdamas šaltinių tikino, kad didžiausi investuotojai ketina aktyviau remti W.Bernhardą. Tikimasi, jog šiam vadovui pavyks sumažinti visoje automobilių gamybos pramonėje didžiausius darbo kaštus ir pertvarkyti „Volkswagen“ markę taip, kad ji dirbtų išties pelningai.
Pertvarkydamas „Chrysler“ grupę W.Bernhardas pagarsėjo kaip puikus kaštų mažinimo specialistas, tačiau 2004 m. „DaimlerChrysler“ jį netikėtai atleido priešpat paskiriant į „Mercedes Car Group“ vadovo postą. Š altiniai teigia, kad tiek „Mercedes“ senieji vadovai, tiek ir profsąjungos pabūgo galimų radikalių permainų.
Vasaris 7, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą