
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Spalį BMW padidino atotrūkį nuo “Mercedes Car Group”
Spalio mėnesį BMW grupės pardavimai išaugo 6,6% iki 108,628 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo didelė sportiškų automobilių, ypač naujojo 3 serijos modelio, paklausa. Pagrindinės BMW markės pardavimai išaugo 6,9% iki 92,748 vnt., o “Mini” – ūgtelėjo 5,0% iki 15,809 vnt.
Per pirmus dešimt šių metų mėnesių didžiausio pasaulyje prestižinių automobilių gamintojo pardavimai padidėjo 10,9% iki 1,097,103 vnt., įskaitant ir 535 “Rolls-Royce Phantom” limuzinus.
Per pirmus tris ketvirčius BMW augimas sudarė 11,4%, o spalį augimo tempai šiek tiek sulėtėjo, nes praeitų metų spalio mėnuo buvo itin sėkmingas – tuomet prekyboje pasirodė 1 serijos modelis bei 2,0 ltr. dyzeliniu varikliu aprūpintas X3 visureigis.
Nepaisant lėto automobilių rinkos augimo, BMW šiemet ketina parduoti rekordinį automobilių kiekį. Itin didelio populiarumo sulaukė kovo mėnesį pasirodęs 3 serijos modelis – gamintojas jau pardavė net 175 tūkst. sedanų. Pirkėjai puikiai įvertino ir 3 serijos universalą – po debiuto rugsėjo viduryje jau parduota 11 tūkst. vnt. BMW pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Michaelis Ganalas teigė, jog augimą daugiausiai lėmė 3 serijos modelis, tačiau lyginant su praeitais metais išaugo ir 1, 6 serijų bei visureigio X3 pardavimai.
Sausio-spalio mėnesiais pardavimai Kinijos rinkoje išaugo 29,4% iki 26,595 vnt., Ispanijoje – 29,1% iki 46,565 vnt., o Pietų Afrikoje – 34,1% iki 23,393 vnt. Nepaisant spartaus pardavimų augimo pirmų trijų ketvirčių BMW ikimokestinis pelnas sumažėjo 12,5% iki 2,38 mlrd. eurų (8,22 mlrd. Lt). Pelno smukimą lėmė išaugusios žaliavų kainos, padidėjusi konkurencija bei nuostoliai dėl turimų obligacijų vertės sumažėjimo.
Tuo tarpu “Mercedes” grupės pardavimai spalio mėnesį padidėjo 1,3% iki 106,500 vnt., nes puikūs “Mercedes-Benz” rezultatai su kaupu atsvėrė “Smart” pardavimų smukimą. Per pirmus dešimt šių metų mėnesių “Mercedes” grupės pardavimai išaugo vos 0,8% iki 985,100 vnt.
Spalį “Mercedes-Benz” markė ūgtelėjo 4,6% iki 94,200 vnt., o “Smart” pardavimai sumažėjo 18,8% iki 12,300 vnt. Sausio-spalio mėnesiais “Mercedes-Benz” pardavimai išaugo 0,4% iki 868,100, o “Smart” ūgtelėjo 3,2% iki 117 tūkst. vnt.
Prie gerų “Mercedes-Benz” rezultatų daugiausia prisidėjo didelė A ir B klasių, o taip pat ML visureigių paklausa. Nuo debiuto birželio mėnesį jau parduota 37 tūkst. B klasės modelių, o spalį ML visureigio pardavimai padidėjo 59% iki 9,300 vnt. Gamintojas taip pat pranešė, kad R klasės modelis buvo puikiai įvertintas JAV. Manoma, kad “Mercedes-Benz” pardavimai augs ir dėl naujojo S klasės limuzino, nes spalio mėnesį šio modelio pardavimai padidėjo 25% iki 5,100 vnt.
“Mercedes” grupę sudaro “Mercedes-Benz”, “Smart” ir “Maybach” markės. Gamintojas prognozuoja, kad 2005 m. gamybos apimtys liks nepakitę, o pardavimai šiek tiek išaugs.
Lapkritis 17, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą