Spalį BMW padidino atotrūkį nuo “Mercedes Car Group”

Spalio mėnesį BMW grupės pardavimai išaugo 6,6% iki 108,628 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo didelė sportiškų automobilių, ypač naujojo 3 serijos modelio, paklausa. Pagrindinės BMW markės pardavimai išaugo 6,9% iki 92,748 vnt., o “Mini” – ūgtelėjo 5,0% iki 15,809 vnt.
Per pirmus dešimt šių metų mėnesių didžiausio pasaulyje prestižinių automobilių gamintojo pardavimai padidėjo 10,9% iki 1,097,103 vnt., įskaitant ir 535 “Rolls-Royce Phantom” limuzinus.

Per pirmus tris ketvirčius BMW augimas sudarė 11,4%, o spalį augimo tempai šiek tiek sulėtėjo, nes praeitų metų spalio mėnuo buvo itin sėkmingas – tuomet prekyboje pasirodė 1 serijos modelis bei 2,0 ltr. dyzeliniu varikliu aprūpintas X3 visureigis.

Nepaisant lėto automobilių rinkos augimo, BMW šiemet ketina parduoti rekordinį automobilių kiekį. Itin didelio populiarumo sulaukė kovo mėnesį pasirodęs 3 serijos modelis – gamintojas jau pardavė net 175 tūkst. sedanų. Pirkėjai puikiai įvertino ir 3 serijos universalą – po debiuto rugsėjo viduryje jau parduota 11 tūkst. vnt. BMW pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Michaelis Ganalas teigė, jog augimą daugiausiai lėmė 3 serijos modelis, tačiau lyginant su praeitais metais išaugo ir 1, 6 serijų bei visureigio X3 pardavimai.

Sausio-spalio mėnesiais pardavimai Kinijos rinkoje išaugo 29,4% iki 26,595 vnt., Ispanijoje – 29,1% iki 46,565 vnt., o Pietų Afrikoje – 34,1% iki 23,393 vnt. Nepaisant spartaus pardavimų augimo pirmų trijų ketvirčių BMW ikimokestinis pelnas sumažėjo 12,5% iki 2,38 mlrd. eurų (8,22 mlrd. Lt). Pelno smukimą lėmė išaugusios žaliavų kainos, padidėjusi konkurencija bei nuostoliai dėl turimų obligacijų vertės sumažėjimo.

3 serijos BMW universalas

Tuo tarpu “Mercedes” grupės pardavimai spalio mėnesį padidėjo 1,3% iki 106,500 vnt., nes puikūs “Mercedes-Benz” rezultatai su kaupu atsvėrė “Smart” pardavimų smukimą. Per pirmus dešimt šių metų mėnesių “Mercedes” grupės pardavimai išaugo vos 0,8% iki 985,100 vnt.

Spalį “Mercedes-Benz” markė ūgtelėjo 4,6% iki 94,200 vnt., o “Smart” pardavimai sumažėjo 18,8% iki 12,300 vnt. Sausio-spalio mėnesiais “Mercedes-Benz” pardavimai išaugo 0,4% iki 868,100, o “Smart” ūgtelėjo 3,2% iki 117 tūkst. vnt.

Prie gerų “Mercedes-Benz” rezultatų daugiausia prisidėjo didelė A ir B klasių, o taip pat ML visureigių paklausa. Nuo debiuto birželio mėnesį jau parduota 37 tūkst. B klasės modelių, o spalį ML visureigio pardavimai padidėjo 59% iki 9,300 vnt. Gamintojas taip pat pranešė, kad R klasės modelis buvo puikiai įvertintas JAV. Manoma, kad “Mercedes-Benz” pardavimai augs ir dėl naujojo S klasės limuzino, nes spalio mėnesį šio modelio pardavimai padidėjo 25% iki 5,100 vnt.

“Mercedes” grupę sudaro “Mercedes-Benz”, “Smart” ir “Maybach” markės. Gamintojas prognozuoja, kad 2005 m. gamybos apimtys liks nepakitę, o pardavimai šiek tiek išaugs.

Lapkritis 17, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: