
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Š koda pardavimų augimui įtaką daro ir geri rezultatai Baltijos šalyse
„Volkswagen“ grupės valdomas Čekijos automobilių gamintojas „Š koda Auto“ pranešė, kad per pirmus devynis šių metų mėnesius pardavimai išaugo 11,1% iki 410,719 vnt. Didžiausias Čekijos eksportuotojas „Š koda“ teigė, jog augimą paspartino itin sėkmingas rugsėjis, kuomet pavyko parduoti 52,064 automobilius.
Populiariausias „Š koda“ modelis yra „Octavia“ hečbekas: sausio-rugsėjo mėnesiais jo pardavimai padidėjo 18,1% iki 202,617 vnt. Minėtu laikotarpiu „Š koda“ pardavimai Centrinėje ir Rytų Europoje išaugo 12,5%, itin gerai šiam gamintojui sekėsi Rusijos, Rumunijos ir Baltijos šalių rinkose.
2006 m. per devynis mėnesius naujų „Š koda“ automobilių registravimas Lietuvoje padidėjo 56% iki 1,011 vnt., Latvijoje – šoktelėjo net 133% iki 1,182 vnt., o Estijoje – ūgtelėjo 70% iki 867 vnt.
Lapkritis 2, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą