
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Š iemet “General Motors” tikisi padidinti užimamą Europos rinkos dalį
„General Motors“ šiemet tikisi padidinti užimamą Senojo žemyno rinkos dalį ir išplėsti pardavimus pelningesnėse srityse. Š io gamintojo Europos padalinio vadovas Carlas-Peteris Forsteris Ženevos automobilių parodoje žurnalistams teigė laukiąs „Cadillac“ markei tenkančios rinkos dalies augimo. Pasak jo, „Saab“ rezultatai šiemet pagerės arba ji bent jau išsaugos praeitų metų rinkos dalį, o „Chevrolet“ turėtų išlaikyti spartaus augimo tempą. C.P.Forsteris tvirtino, kad visa tai susumavus „General Motors Europe“ rinkos dalis turėtų padidėti.
Š iemet Senojo žemyno rinkoje debiutavo du nauji „Chevrolet“ modeliai – visureigis „Captiva“ bei sedanas „Epica“. Tuo tarpu „Opel“ sieks keisti savo pardavimų struktūrą vis daugiau dėmesio skirdamas didesne pelno marža pasižyminčioms sritims. C.P.Forsteris negalėjo pasakyti, ar šiemet tikimasi „Opel“ rinkos dalies augimo.
„General Motors Europe“ rinkodaros skyriaus vadovas Jonathanas Browningas teigė, jog gamintojas ketina atsisakyti mažai pelningų sandorių, pavyzdžiui, pardavimų automobilių nuomos bendrovėms. Anot jo, šiemet apie 50 tūkst. automobilių bus siekiama „perstumti“ išmažesnių maržų srities į didesnių maržų sritį. Gamintojas tikisi, kad palankesnė pardavimų struktūra metinius kaštus leis sumažinti apie 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt).
Didžiausią augimo potencialą C.P.Forsteris mato Rytų Europos rinkoje. Jo manymu, ypač daug galimybių čia turi „Chevrolet“ markė. Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, „General Motors“ pardavimai Europoje pernai sumažėjo 0,7% iki 1,62 mln. vnt., o gamintojo užimama Vakarų, Rytų ir Centrinės Europos rinkos dalis liko nepakitusi – 10,7%.
C.P.Forsteris tikisi, kad Europos automobilių pramonei šie metai bus truputėlį geresni. Anot jo, Senojo žemyno rinka šiemet gali išaugti apie 3%.
Kovas 23, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą