Š iemet BMW siekia padidinti automobilių pardavimą net iki 9%

BMW vadovas Helmutas Panke Š veicarijos laikraščiui „NZZ am Sonntag“ teigė tikįs, kad dėl gero pasirodymo JAV ir Azijos rinkose šių metų BMW pardavimai išaugs 6-9%. Pasak jo, BMW rinkos dalis JAV yra tik 1,5%, tuo tarpu Europos šalyse ji siekia 3,5-4%.

“BMW X3″

Praeitais metais Vokietijos gamintojo pardavimai išaugo nuo 41,53 mlrd. eurų (143,39 mlrd. Lt) iki 44,34 mlrd. eurų (153,10 mlrd. Lt). Įvertinus valiutų kursų svyravimo poveikį, pardavimų augimas pernai sudarė 9,2%.

Tuo tarpu kai daugelis gamintojų kenčia dėl perteklinių pajėgumų bei smarkaus spaudimo mažinti kainas, BMW ir toliau demonstruoja puikius rezultatus. Pernai automobilių pardavimai išaugo 9,4% iki rekordinio skaičiaus – 1,209 mln. vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo sėkmingai debiutavę nauji modeliai – 1 serijos kompaktinis modelis, X3 visureigis bei „Mini“ kabrioletas.

“Mini One Convertible”

Galingais varikliais ir sportišku valdymu garsėjantis BMW ir šiemet tikisi puikių rezultatų. Pasak gamintojo atstovų, geri pardavimai gali kompensuoti padidėjusių žaliavų kainų ir stipraus euro kurso neigiamą poveikį.

Kovas 30, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: