
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Š iemet BMW siekia padidinti automobilių pardavimą net iki 9%
BMW vadovas Helmutas Panke Š veicarijos laikraščiui „NZZ am Sonntag“ teigė tikįs, kad dėl gero pasirodymo JAV ir Azijos rinkose šių metų BMW pardavimai išaugs 6-9%. Pasak jo, BMW rinkos dalis JAV yra tik 1,5%, tuo tarpu Europos šalyse ji siekia 3,5-4%.
Praeitais metais Vokietijos gamintojo pardavimai išaugo nuo 41,53 mlrd. eurų (143,39 mlrd. Lt) iki 44,34 mlrd. eurų (153,10 mlrd. Lt). Įvertinus valiutų kursų svyravimo poveikį, pardavimų augimas pernai sudarė 9,2%.
Tuo tarpu kai daugelis gamintojų kenčia dėl perteklinių pajėgumų bei smarkaus spaudimo mažinti kainas, BMW ir toliau demonstruoja puikius rezultatus. Pernai automobilių pardavimai išaugo 9,4% iki rekordinio skaičiaus – 1,209 mln. vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo sėkmingai debiutavę nauji modeliai – 1 serijos kompaktinis modelis, X3 visureigis bei „Mini“ kabrioletas.
Galingais varikliais ir sportišku valdymu garsėjantis BMW ir šiemet tikisi puikių rezultatų. Pasak gamintojo atstovų, geri pardavimai gali kompensuoti padidėjusių žaliavų kainų ir stipraus euro kurso neigiamą poveikį.
Kovas 30, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą