
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Seat“ siekia sumažinti priklausomybę nuo „Ibiza“ modelio
„Volkswagen“ grupei priklausantis Ispanijos automobilių gamintojas „Seat“ tikisi, kad naujų modelių debiutai leis sumažinti priklausomybę nuo mažojo „Ibiza“. Už pardavimus atsakingas „Seat“ viceprezidentas Janas-Henrikas Lafrentzas žurnalui „Automotive News Europe“ pripažino, kad gamintojui reikia koreguoti savo pardavimų struktūrą. Pasak J.H.Lafrentzo, praeitais metais „Ibiza“ sudarė apie pusę „Seat“ pardavimų, kurie siekė 368 tūkst. vnt. Š iemet „Ibiza“ švenčia 25 metų jubiliejų.
“Seat Ibiza”
Vadovas pastebėjo, kad kai kurioms Europos šalims pradėjus skatinti senų automobilių keitimą naujais, „Ibiza“ dalis „Seat“ pardavimuose per pirmus keturis šių metų mėnesius išaugo net iki 60%. ACEA duomenimis, sausio-gegužės mėnesiais „Seat“ pardavimai Europoje smuktelėjo 17% iki 132 tūkst. vnt.
Anot J.H.Lafrentzo, „Seat“ gerai sekasi Vokietijoje ir Prancūzijoje, kur valstybei pasiūlius paramą naujų transporto priemonių pirkėjams smarkiai išaugo susidomėjimas mažais automobiliais. Tuo tarpu namų rinkoje, kuriai tradiciškai tenka apie ketvirtadalis pardavimų, bei Didžiojoje Britanijoje „Seat“ pardavimai vis dar „buksuoja“.
“Seat Exeo” universalas
Ispanijos gamintojas tikisi, kad per artimiausius trejus-penkerius metus „Ibiza“ dalis sumažės iki 30-40%. Tokia pat dalis turėtų tekti kompaktiniam hečbekui „Leon“, o likusioji – pasiskirstyti tarp kitų modelių. Barselonos automobilių parodoje „Seat“ pristatė sportišką „Leon“ versiją „Cupra“ bei „Exeo“ universalą. J.H.Lafrentzas mano, kad „Leon“ ir „Exeo“ turėtų tapti kitais „Seat“ ramsčiais. Jis taip pat teigė, kad nuo 2010 m. „Seat“ gamą kasmet papildys po vieną naują modelį.
Liepa 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą