Rugsėjį išaugo ir “BMW Group”, ir “Mercedes Car Group” pardavimai

Rugsėjo mėnesį BMW grupės pardavimai išaugo 11,4% iki 131,705 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo puikūs BMW markės rezultatai. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius Vokietijos prestižinių automobilių gamintojo pardavimai padidėjo taip pat 11,4% iki 988,463 vnt.

Frankfurto automobilių parodoje BMW vadovas Helmutas Panke žurnalistams teigė tikįs, kad šiemet grupės pardavimai išaugs 9% iki rekordinio lygio. Rugsėjį BMW markės pardavimai padidėjo 13,5% iki 111,518 vnt., o “Mini” – ūgtelėjo vos 1,0% iki 20,112 vnt.

1 serijos BMW

BMW pardavimų augimą daugiausia lėmė 1 serijos modelio sėkmė. Per pirmus devynis mėnesius šio modelio pardavimai pasiekė 114,188 vnt. Jei ne 1 serijos modelis, BMW markės pardavimai šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais būtų mažesni nei pernai. Nepaisydama to BMW tvirtina, jog jos modelių gama yra itin stipri, o 3, 5 ir 7 serijų modeliai pirmauja savo klasėse.

BMW varžovės “Audi” pardavimai rugsėjį išaugo 11,9%.

“DaimlerChrysler” valdomos “Mercedes” grupės pardavimai rugsėjį padidėjo 4,9% iki 117,900 vnt., nes geri “Mercedes-Benz” markės rezultatai su kaupu atsvėrė “Smart” pardavimų smukimą. Per pirmus devynis šių metų mėnesius “Mercedes Car Group” pardavimai išaugo 0,7% iki 878,600 vnt.

Spalis 25, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: