
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Robert Bosch ir Denso kartu gamins filtrus dyzeliniams varikliams
Du didžiausi automobilių komponentų gamintojai ir aršūs konkurentai „Robert Bosch“ ir „Denso Corp.“ pranešė ketiną kurti bendrą įmonę, gaminsiančią dyzeliniams varikliams skirtus suodžių filtrus. Anot „Bosch“, naujoji įmonė kitų metų pradžioje pradės veikti kurioje nors Rytų Europos šalyje, o gamyba prasidės 2009 m. Bendrovės tikisi, kad ES pastangos mažinti aplinkos taršą padidins suodžių filtrų paklausą.
„Bosch“ ir „Denso“ viliasi, kad suodžių filtras Europoje taps standartiniu dyzelinio automobilio komponentu. Dyzelinių variklių degalų įpurškimo sistemų srityje pirmaujantis „Denso“ siekia padidinti gamybos apimtis Europoje bei JAV. „Bosch“ ir „Denso“ planus dar turi patvirtinti antimonopolinė tarnyba.
Didžiausių pasaulio automobilių komponentų gamintojų sąraše 2005 m. pirmavo „Robert Bosch“, kurio pasauliniai originalios įrangos pardavimai sudarė 28,40 mlrd. dolerių. Antras tame sąraše buvo „Denso“, kurio analogiški pardavimai siekė 22,87 mlrd. dolerių.
Lapkritis 2, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą