Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Renault“ vėl naudos „Gordini“ pavadinimą sportiškoms modelių versijoms
„Renault“ pranešė ketinąs atgaivinti „Gordini“ vardą ir juo žymėti galingas „Twingo“ bei „Clio“ modelių versijas. Tokiu būdu Prancūzijos gamintojas ketina pagerbti automobilių mechanikos genijų Amedee Gordini, kuris įprastinius serijinės gamybos variklius gebėjo paversti lenktyninių automobilių motorais. „Twingo“ ir „Clio“ „Gordini“ versijos bus dažomos tradicine šviesiai mėlyna spalva ir ties vairuotojo vieta turės dvi baltas išilgines juostas. „Twingo Gordini RS“ prekyboje pasirodys kitų metų pavasarį, o keliais mėnesiais vėliau rinką pasieks ir „Clio Gordini RS“.
“Renault Twingo Gordini RS”
A.Gordini gimė Italijoje 1899 m. Nuo jaunystės jis domėjosi automobilių inžinerija ir dirbo Alfieri Maserati mechaniku. Po Pirmojo pasaulinio karo A.Gordini apsigyveno Prancūzijoje ir vairavo lenktyninius „Fiat“ automobilius. 20 metų karjerą „Renault“ jis pradėjo po Antrojo pasaulinio karo. 1964 m. Korsikos ralyje „R8 Gordini“ užėmė pirmą, trečią, ketvirtą ir penktą vietas. A.Gordini mirė 1979 m.
Gruodis 31, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą