
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Renault su partneriu Indijoje statys 500 tūkst. vnt. pajėgumo gamyklą
Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ paskelbė planus kartu su partneriu „Mahindra & Mahindra“ Indijoje statyti bendrą gamyklą, kuri sparčiai augančiai Azijos rinkai per metus pagamins pusę milijono automobilių. „Renault“ ir „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas teigė, kad „Nissan“ dėl dalyvavimo šiame projekte apsispręs per artimiausius keturis mėnesius.
Š is projektas yra svarbi „Renault“ plėtros strategijos dalis. Prancūzijos gamintojas planuoja iki 2009 m. pardavimų apimtis padidinti net 800 tūkst. vnt., o sulėtėjusio augimo Europoje problemą spręsti daugiau dėmesio skiriant sparčiai augančioms Brazilijos, Kinijos, Indijos ir Rusijos rinkoms. C.Ghosnas pridūrė, kad gamybos apimtys Vakarų Europoje bus mažinamos iki naujos „Renault“ modelių kartos pasirodymo antrąjį 2007 m. pusmetį.
Investicijų į naująją gamyklą Indijoje apimtys neskelbiamos, tačiau C.Ghosnas patikino, kad jos tikrai mažesnės nei žiniasklaidoje nuskambėjusi 1 mlrd. dolerių (2,7 mlrd. Lt) suma. Naujoje gamykloje Indijoje nuo 2009 m. vidurio bus gaminamas kuklus „Logan“ sedanas bei kitos šio modelio versijos. Išpradžių gamyklos pajėgumai sieks 300 tūkst. vnt. per metus.
„Mahindra“ vadovas Anandas Mahindra tikisi, jog naujoje gamykloje Indijos bendrovė galės gaminti eksportui skirtus automobilius. Jis taip pat mano, kad ateityje Indijos rinkai gali būti pasiūlyti ir kiti „Renault“ modeliai. C.Ghosnas teigė, jog komponentai bus perkami išvietos gamintojų, nes čia jie yra net 35% pigesni nei Japonijoje ar Europoje.
„Mahindra“ yra didžiausias Indijos komercinių automobilių ir traktorių gamintojas. Padidėjus eksporto apimtims, šios bendrovės pelnas antrąjį ketvirtį išaugo net 146%. Prognozuojama, kad Indijos asmeninių automobilių rinka iki 2010 m. padvigubės ir pasieks 2 mln. vnt. per metus.
Pagal anksčiau pasirašytą „Mahindra“ ir „Renault“ susitarimą, Indijos bendrovė nuo kitų metų Nashiko gamykloje pradės gaminti vietos rinkai skirtus „Logan“ automobilius. Nashiko gamyklos pajėgumų plėtrai „Mahindra“ ketina skirti 22 mln. dolerių (59 mln. Lt). Išpradžių čia per metus ketinama pagaminti 50 tūkst. „Logan“ automobilių.
Indija šiuo metu vilioja daugelį automobilių gamintojų, tačiau čia itin tvirtas pozicijas turi net pusę rinkos kontroliuojantis „Suzuki Motor“, kuriam priklauso pigius ir patikimus kompaktinius automobilius gaminantis „Maruti Udyog“.
Jei „Renault“ partneris „Nissan“ apsispręstu kartu dalyvauti šiame projekte, šis gamintojas pagaliau realiai įžengtų į Indijos rinką, nes dabar į šią šalį importuojamas tik vidutinio dydžio visureigis „X-Trail“, kurio pardavimai pernai siekė vos 253 vnt. Tai taip pat reikštų, kad „Nissan“ Indijos rinkoje atsisako bendradarbiavimo su „Suzuki“. Vis dėlto tai veikiausiai nepakeis šių gamintojų susitarimo dėl mažo Europos rinkai skirto „Nissan“ modelio gamybos „Suzuki“ gamyklose Indijoje nuo 2008 m.
Lapkritis 27, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą