Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Renault“ pradeda naujojo TCe 130 variklio gamybą
Valladolido gamykloje Ispanijoje „Renault“ pradėjo naujo TCe 130 variklio gamybą. Gamintojas skelbia, jog šis 1,4 ltr. 96 kW (130 AG) benzininis agregatas savo galia prilygsta 1,8 ltr. varikliui, o 190 Nm sukimo momentu – net 2,0 ltr. jėgainei, tuo tarpu 153 g/km CO2 emisijos yra mažesnės nei 1,6 ltr. variklio. Nors gamintojo pagyros yra kiek perdėtos, nes dabar modernių 1,6 ltr. variklių galia siekia apie 90 kW, modernaus ekonomiško turbininio variklio pasirodymas yra labai sveikintinas.
TCe 130 agregatas buvo sukurtas į „Micra“, „Note“ ir „Qashqai“ montuojamų 1,5 ltr. ir 1,6 ltr. „Nissan“ variklių pagrindu. „Renault“ naująją jėgainę siūlys „Megane“ pirkėjams, o vėliau ją išvysime ir „Nissan modeliuose. „Megane“ penkių durų hečbekas su šiuo varikliu Lietuvoje kainuoja nuo 55,513 Lt., 100 km kelio šis modelis turėtų sunaudoti apie 6,5 ltr. benzino.
“Renault” TCe 130 variklis
Į naujojo variklio gamybą Valladolide „Renault“ investavo 42,8 mln. eurų (147,8 mln. Lt), per diena nuo šios gamyklos konvejerio gali nuriedėti iki 645 agregatų. Valladolido gamykloje 2008 m. dirbo 1,464 darbininkai, kurie pagamino 982,332 variklius. Tai yra antroji pagal dydį „Renault“ variklių gamykla. Tiesa, dabar nuotaikos čia prastos, nes šalimais esančioje automobilių surinkimo gamykloje 2011 m. pabaigoje planuojama nutraukti „Clio“ ir „Modus“ modelių gamybą, tad darbo gali netekti per 2,4 tūkst. žmonių. Praeitais metais Valladolide buvo pagaminta vos 93,150 „Clio“ ir „Modus“ automobilių, tuo tarpu gamybos pajėgumai čia yra gerokai didesni.
Balandis 20, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą