
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Renault” gali gaminti “Logan” “Nissan” gamyklose
Už produktų planavimą atsakingas “Renault” viceprezidentas Patrickas Pelata pranešė, kad siekdamas patenkinti sparčiai augančią kuklaus “Dacia Logan” modelio paklausą “Renault” gali pasinaudoti savo strateginio partnerio “Nissan” gamyklomis. Pagrindinis “Logan” gamintojas yra “Renault” valdoma Rumunijos bendrovė “Dacia”, tačiau šį modelį gamina ir daug kitų įvairiose pasaulio šalyse esančių “Renault” partnerių. Š iuo metu be Rumunijos “Logan” gaminamas dar trejose šalyse: Kolumbijoje, Rusijoje ir Maroke. Kitais metais prasidės šio modelio gamyba Irane, o 2007 m. – Indijoje ir Brazilijoje.
P.Pelata teigė, kad “Renault” galėtų pasinaudoti Pietų Afrikoje, Meksikoje, Kinijoje bei Irane esančiomis “Nissan” gamyklomis. Anot jo, jose galėtų būti gaminami visi “Renault” modeliai, tačiau didžiausias dėmesys dabar skiriamas “Logan”, kuris yra bene labiausiai tinkamas šioms rinkoms. “Renault” valdo 44% “Nissan” akcijų, be to, abiems gamintojams vadovauja vienas ir tas pats asmuo – Carlosas Ghosnas.
Š iuo metu “Logan” pardavimai smarkiai lenkia prognozes. Planuojama, kad šiemet bus parduota net 150 tūkst., o kitąmet – daugiau nei 200 tūkst. “Logan” automobilių. Pasinaudojus “Nissan” gamyklomis per metus visame pasaulyje būtų galima pagaminti per milijoną “Logan”.
“Logan” buvo sukurtas kaip besivystančioms rinkoms skirtas kuklus automobilis, tačiau dabar “Renault” jį siūlo ir Vakarų Europos pirkėjams. P.Pelata tvirtina, kad šiame regione jaunos šeimos “Logan” renkasi kaip alternatyvą naudotam automobiliui.
P.Pelata teigė, kad bendrovė siekia išplėsti “Logan” modelių gamą ir išnaudoti šio kuklaus automobilio populiarumą, nes pagrindiniams “Renault” modeliams šiuo metu sekasi nekaip. Paklaustas, ar ateityje “Logan” gali tapti pagrindiniu “Renault” gaminiu P.Pelata atsakė, kad šis modelis, be abejo, bus svarbus, tačiau nebūtinai pats svarbiausias. Vadovas taip pat teigė, kad daugiau smulkmenų bus galima sužinoti sausio mėnesį, kuomet C.Ghosnas pristatys “Renault” veiklos planą. Tuomet turėtų paaiškėti “Renault” mažų automobilių strategija, nes dėl prastų “Modus” rezultatų kuriam laikui buvo atidėtas naujos kartos “Twingo” modelio debiutas.
Visai neseniai “Renault” pristatė trečiosios kartos “Clio” automobilį, tačiau pervadintas “Campus” vardu antrosios kartos “Clio” dar kurį laiką dar bus gaminamas Slovakijoje.
Lapkritis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą