„Porsche“ svarsto galimybę gaminti pigesnį roadsterį?

Žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad siekdamas atgaivinti dėl ekonomikos nuosmukio smarkiai sumažėjusius pardavimus „Porsche“ ketina gaminti naują nebrangų modelį. Taip pat skelbiama, kad „Porsche“ į „Boxster“ norėtų montuoti iš„Audi TTS“ perimtą 2,0 ltr. (272 AG) TFSI variklį. Š altiniai „Porsche“ būstinėje Stuttgarte ir „Audi“ vadavietėje Ingolstadte patvirtino, kad jau gauta užklausų šiomis temomis. Be to, šiuos klausimus aptarė bendras „Volkswagen“ grupės ir „Porsche“ komitetas. Š iuo metu vyksta „Porsche“ prijungimo prie „Volkswagen“ grupės procesas.

„Boxster“ pritaikius 2,0 ltr. turbininį „Audi“ variklį šio modelio kainą būtų galima sumažinti iki maždaug 40 tūkst. eurų (138 tūkst. Lt). Be to, tai būtų pirmasis „Porsche“ modelis, kurio CO2 emisijos neviršytų 200 g/km.

Š iuo metu „Volkswagen“ kuria sportišką koncepcinį automobilį „Bluesport“ su tarp ašių sumontuotu varikliu, tad galbūt „Porsche“ taip pat panorės dalyvauti šiame projekte. Tokiu atveju „Volkswagen“ gautų naudos dėl didesnių gamybos apimčių, o „Porsche“ savo pirkėjams galėtų pasiūlyti pigesnį modelį.

“Volkswagen Bluesport” koncepcinis modelis

Vis dėlto bent jau kol kas „Porsche“ vadovai neigia kartu su „Volkswagen“ planuojantys mažą sportišką modelį. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „Porsche“ valdybos narys Klausas Berningas teigia, kad ir mažas modelis turi atitikti bendrovės vidinius pelningumo kriterijus. Anot jo, naudos turi duoti kiekvienas parduodamas automobilis, o mažas modelis netenkina šios sąlygos.

„Porsche“ Š iaurės Amerikos padalinio vadovas Detlevas von Platenas pastebi, kad gamintojui nereikia už „Boxster“ mažesnio modelio, nes „Porsche“ yra ne masinė markė. Jis taip pat nepatvirtino informacijos, kad „Porsche“ domisi „Audi TTS“ varikliu, tačiau teigė, kad gamintojas atidžiai seka variklių mažėjimo tendencijas. Jis sutiko, kad „Porsche“ gali naudoti ir keturių cilindrų variklį, tačiau teigė, kad galima sumažinti ir V-6 jėgainės degalų sąnaudas. Naujos kartos „Porsche“ V-6 variklis kitąmet pasirodys „Panamera“ modelyje.

„Porsche“ vadovai tikina, kad mąsto ekonomiją galima pasiekti kartu su „Volkswagen“ grupe naudojant bendrus elektronikos komponentus. „Panamera“ gamybos vadovas Michaelis Steineris pastebi, kad daugiau nei pusė „Panamera“ elektronikos komponentų naudojama ir „Audi“ modeliuose.

Rugpjūtis 17, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Moises

    The details are too vague to know preicsely why the Portuguese model is working.(If it is in fact working) The first point I’d make is that they are treating addiction as a health issue;It is in part, of course. How much does this cost? Can our provinces afford it? Would we have to also copy the Portuguese style of health care? Does Portugal have to deal with quickly evolving new drugs? Crystal Meth is a devastating drug.How can a society legalize such a drug knowing that within a year irreparable damage can be done even if the user eventually gets “clean”. What will the next new drug look like? We don’t know. I would bet that our geography makes the Portuguese impractical. We don not live in a vacuum. Like it or not the U.S. influences what we do practically. A change in drug laws would invite smugglers to set up shop here and take their product to the US. More weapons would be a result for sure. Even illegal cigarettes are traded for weapons today and our gov’t cannot control it. This is a complex subject that deserves more scrutiny than just a bunch of politicians blathering on in the campaign trail.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: