„Porsche“ pristatė vidutinio dydžio visureigį „Macan“

Los Andželo parodoje šią savaitę „Porsche“ pristatė naują vidutinio dydžio visureigį „Macan“, kuris netolimoje ateityje turėtų tapti populiariausiu šios markės modeliu. Pagrindiniai šio modelio varžovai bus „Land Rover Range Rover Evoque“, „BMW X3“, „Audi Q5“ bei „Mercedes-Benz GLK“. Iš pradžių „Porsche“ per metus galės pagaminti iki 50 tūkst. šių visureigių.

„Audi Q5“ pagrindu sukurtas „Macan“ yra penktasis „Porsche“ modelis, jei neskaičiuosime superautomobilio „918 Spyder“, o roadsterį „Boxster“ ir kupė „Cayman“ laikysime vienu modeliu. Iš pradžių pirkėjams bus pasiūlytos trys „Macan“ versijos: „Macan S“ su 3,0 ltr. V-6 (250 kW) varikliu, „Macan Turbo“ su 3,6 ltr. V-6 (294 kW) agregatu bei „Macan S Diesel“ su 3,0 ltr. V-6 (190 kW) jėgaine. Kaip jau tampa įprasta, visi varikliai yra turbininiai. „Macan S“ ir „Macan S Diesel“ pradinė kaina yra vienoda ir Vokietijoje sudaro 57’930 eurų (200’021 Lt). Visos trys versijos turi keturių varomų ratų sistemą bei automatizuotą dvigubos sankabos greičių dėžę (PDK). Prekyboje „Macan“ debiutuos balandžio mėnesį, kiek vėliau turėtų pasirodyti silpnesnių ir pigesnių „Macan“ visureigių.

“Porsche Macan”

„Porsche“ tikisi, kad „Macan“ leis įvykdyti užsibrėžtą tikslą iki 2018 m. pasiekti 200 tūkst. vnt. metinius pardavimus. Per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių „Porsche“ pardavė per 133 tūkst. automobilių. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad iki 2015 m. „Macan“ taps populiariausiu „Porsche“ produktu ir kartu su didesniuoju visureigiu „Cayenne“ sudarys daugiau nei pusę visų „Porsche“ pardavimų.

„Porsche“ pardavimų ir pelno augimas yra labai svarbus „Volkswagen“ strategijos, kuria siekiama iki 2018 m. tapti didžiausiu pasaulio automobilių gamintoju, elementas. Nors sausio-rugsėjo mėnesiais „Porsche“ pardavimai sudarė tik 1,6% visų „Volkswagen“ grupės parduotų automobilių, „Porsche“ teko net 22% viso grupės pelno.

Nors kartais pasigirsta nuogąstavimų, kad dėl plečiamos visureigių gamos gali nukentėti sportiškais automobiliais garsėjančios „Porsche“ markės įvaizdis, analitikai „Macan“ debiutą vertina gana palankiai. „IHS Automotive“ analitikas Ianas Fletcheris mano, kad pardavimų apimčių didinimas nepakenks „Porsche“, jei ji ir toliau siūlys entuziastų vertinamus sportiškus automobilius. Bergisch Gladbache (Vokietija) įsikūrusio Taikomųjų mokslų universiteto Automobilių verslo valdymo centro vadovas Stefanas Bratzelis mano, kad „Porsche“ turi potencialą leistis į žemesnius rinkos segmentus, tačiau tai reiktų daryti atsargiai.

“Porsche Macan”

„International Strategy & Investment“ analitikas Anrndtas Ellinghorstas pastebi, kad sportiniai automobiliai nėra būtini markės prestižui užtikrinti. Anot jo, 911 ir toliau siūlomas pirkėjams, tačiau dabar auga kiti segmentai. Visureigių populiarumas pastaruoju metu sparčiai didėja visame pasaulyje, ypač Kinijoje, kur sportiniai automobiliai nėra labai populiarūs. Pasak už pardavimus ir rinkodarą atsakingo „Porsche“ valdybos nario Bernhardo Maierio, „Macan“ yra orientuotas į jaunus didmiesčių gyventojus.

Naujasis „Macan“ bus gaminamas Leipzigo gamykloje, kur dabar nuo konvejerio rieda „Panamera“. Šios gamyklos vadovas Siegfriedas Buelowas taip pat atmeta nuogąstavimus, kad visureigiai pakenks markės prestižui. Anot jo, 2002 m. debiutuojant „Cayenne“ irgi skambėjo kalbos apie visureigio žalą šiai markei, tačiau šiandien gamykla dirba trimis pamainomis ir vos spėja pildyti užsakymus.

Lapkritis 22, 2013   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: