Pasklido gandai, kad “DaimlerChrysler” gali parduoti “Smart”

“DaimlerChrysler” paneigė spaudoje pasirodžiusius gandus, kad būsimasis grupės vadovas Dieteris Zetsche ketina parduoti nuostolingą “Smart” markę. “Manager” žurnalas citavo neįvardytą “DaimlerChrysler” valdybai artimą šaltinį, kuris tikino, jog D.Zetsche puoselėja idėją parduoti nuo 10% iki 100% “Smart” akcijų ir mano, jog geriausia būtų visiškai atsikratyti šios mažų automobilių markės. Po “Manager” straipsnio “DaimlerChrysler” akcijų kaina pakilo 2%.
D.Zetsche, kuris kitų metų pradžioje taps “DaimlerChrysler” vadovu, viešai pasisako už tai, kad “Smart” markė pasiliktų “Mercedes” grupėje. Jis tikina norįs suteikti progą “Smart” vadovams įgyvendinti verslo planą, pagal kurį ši markė iki 2007 m. turėtų tapti pelninga.

“Smart ForTwo”

Žurnalas tikino, kad daugelis “DaimlerChrysler” atstovų šį verslo planą laiko neįgyvendinamu.
“Smart” veiklos nuostoliai pernai siekė 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt). Siekdamas pagerinti savo rezultatus gamintojas sumažino kaštus, atleido dalį darbuotojų, susiaurino modelių gamą bei pradėjo glaudžiau bendradarbiauti su “Mercedes-Benz”.

Lapkritis 25, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: