
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pasaulio futbolo čempionatas buvo labai naudingas Hyundai markei
Ekspertai tikina, kad šią vasarą praūžęs Pasaulio futbolo čempionatas buvo labai naudingas Pietų Korėjos automobilių gamintojui „Hyundai“ bei JAV telekomunikacijų bendrovei „Avaya“. Tarptautinė futbolo asociacijų federacija FIFA buvo sudariusi sutartis su 15 šių metų čempionato rėmėjų, gavusių teisę reklamuotis stadionuose, viešose vietose, kur dideliuose ekranuose buvo rodomos čempionato rungtynės, bei televizijos transliacijų metu. Analitikų apskaičiavimais, kiekviena iššių bendrovių už oficialaus rėmėjo privilegijas paklojo maždaug po 40 mln. eurų (138 mln. Lt).
Vokietijoje veikiantis Hohenheimo universitetas ištyrė reklamos poveikį futbolo čempionato metu. Š io universiteto atstovai prieščempionatą ir iškart po jo prašė žmones išvardyti žinomiausias markes. „Hyundai“ žinomumas padidėjo net dvigubai – po Pasaulio futbolo čempionato Vokietijoje šią markę paminėjo pusė respondentų. „Avaya“ žinomumas išaugo 21 procentiniu punktu iki 25%, o „Coca-Cola“, „McDonald,s“ ir „Deutsche Telekom“ – maždaug po 8 procentinius punktus iki 75-84% lygio. Kad ir keista, „Adidas“ vardo žinomumas sumažėjo nuo 80% iki 77%.
Viena iššį tyrimą atlikusių mokslininkių Isabel Tobes teigė, jog reklama čempionato metu labiausiai pagerino mažesnių ir prasčiau žinomų bendrovių padėtį, tuo tarpu „Adidas“ markė buvo puikiai žinoma ir anksčiau.
Minėtas tyrimas buvo atliktas Vokietijoje, nes, specialistų teigimu, čia rėmimo poveikis buvo gerokai didesnis nei kitose šalyse. Čempionato rėmėjai turėjo teisę reklamuotis viešų transliacijų miestų aikštėse metu.
Rugsėjis 1, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą