
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Opel“ neturi ateities už Europos ribų
Buvęs „General Motors“ vadovas Fritzas Hendersonas viešėdamas Europoje palaidojo viltis, kad „Opel“ teks svarbesnis vaidmuo plačioje „General Motors imperijoje. Pasak F.Hendersono, „Chevrolet“ yra stipri markė, kuriai jau paruošta strategija ir Brazilijoje, tad naujos globalios markės gamintojui šiuo metu mažiausiai reikia. F.Hendersonas pastebėjo, kad „Opel“ yra ir liks regionine „General Motors“ marke, kurios sėkmė matuojama pagal rezultatus Europos rinkoje. Anot jo, jei „Opel“ prastai seksis Senajame žemyne, bet kokios diskusijos dėl „Opel“ eksporto liks beprasmės.
F.Hendersonas taip pat atmetė „Moody,s“ reitingų agentūros skaičiavimus, kad „Opel“ restruktūrizacijai prireiks net 8,5 mlrd. dolerių (20,4 mlrd. Lt). „General Motors“ užsakymu atliktoje studijoje nurodyta, kad „Opel“ pertvarka pareikalaus 6,1 mlrd. dolerių (14,6 mlrd. Lt), tačiau F.Hendersonas teigė manąs, kad tam minimaliai pakaktų ir 3 mlrd. eurų (10,4 mlrd. Lt). „Opel“ ketinusio pirkti Kanados automobilių komponentų gamintojo „Magna International“ plane buvo numatyta restruktūrizacijai skirti 4,5 mlrd. eurų (15,5 mlrd. Lt), tad mažesnė „General Motors“ sąmata Europoje paskatino nuogąstavimus, kad JAV gamintojas yra labiau suinteresuotas ne „Opel“, o „Chevrolet“ sėkme.
Fritzas Hendersonas
Vis dėlto buvęs „General Motors“ vadovas tikino, kad „Opel“ investicijoms lėšų nepristigs, o modelių ir variklių gamos palaikymui kasmet bus skiriama per milijardą eurų (3,5 mlrd. Lt). F.Hendersonas taip pat nesibaimina, kad dėl pasibaigusių naujų automobilių pirkimo skatinimo programų kitąmet numatomas Europos rinkos smukimas gali būti pražūtingas „Opel“ restruktūrizacijai. Anot jo, siekdama apkarpyti savo atsargas „Opel“ sumažino gamybos apimtis. Buvęs vadovas mano, kad, iki šių metų pabaigos susimažinus atsargas, kitąmet, net ir esant rinkos nuosmukiui, bus galima tikėtis gamybos apimčių augimo.
Gruodis 31, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą