
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Opel flagmanas bus kuriamas Saturn modelio pagrindu
„General Motors Europe“ prezidentas Carlas Peteris Forsteris teigė, kad būsimasis „Opel“ flagmanas galėtų naudoti tą pačią platformą kaip ir „Saturn“ modelis. Pasak jo, šių markių bendradarbiavimas atveria daug naujų galimybių, ypač kuriant nišinius automobilius.
Naujasis „Opel“ flagmanas turėtų pasirodyti iki 2009 m. Š altinių teigimu, tai veikiausiai bus vienatūrio, visureigio ir universalo savybėmis pasižymintis pereinamasis modelis. Manoma, kad kurdamos šį automobilį „Opel“ ir „Saturn“ pasinaudos „General Motors“ „Lambda“ architektūra, kuri bus naudojama nemažai JAV rinkai skirtų „Buick“ ir „Saturn“ pereinamųjų modelių.
Pirmoji šia architektūra pasinaudos „Saturn“: dar šiemet turėtų pasirodyti septynių vietų pereinamasis modelis „Outlook“. Skelbiama, kad „Opel“ flagmanas galės būti varomas ir visais keturiais ratais.
Bendros architektūros naudojimas atskleidžia vis glaudesnį „Opel“ ir „Saturn“ bendradarbiavimą. Š altiniai pranešė, kad „Saturn Ion“ įpėdinis bus kuriamas „Opel Astra“ platformos pagrindu. „Opel“ vadovas Hansas Demantas žurnalistams teigė, kad bendrų komponentų naudojimas „Astra“ ir „Ion“ modeliuose yra racionalus sprendimas. Anot jo, laikui bėgant „Saturn“ automobiliai taps vis panašesni į „Opel“ modelius.
Naujasis „Opel“ flagmanas bus pozicionuojamas viršdabartinių „Opel“ modelių, tačiau žemiau už esamus „Saab“ ir „Cadillac“ modelius. Dabar „Opel“ modelių gamos viršuje puikuojasi ištaigingas hečbekas „Signum“. „Signum“ išesmės yra prabangesnė „Vectra“ versija truputį paaukštintu stogu. Apie naują flagmaną „Opel“ kalba dar nuo 2003 m., kuomet buvo nutraukta „Omega“ modelio gamyba.
Gegužė 1, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą