Nustatydama kainas Europoje „Infiniti“ žvalgosi į BMW

Spalio mėnesį Europoje debiutavusi „Nissan Motor“ prestižinė markė „Infiniti“ savo modelių kainas nustatys pagal analogiškus BMW modelius. „Infiniti“ Europos padalinio atstovas Wayne,as Bruce,as teigia, jog „Infiniti“ kainos turėtų būti panašios į BMW, tačiau Japonijos gamintojo modeliai turės galingesnius variklius ir turtingesnę įrangą.

“Infiniti” bus nelengva varžytis su europietiškomis prestižinėmis markėmis

Pavyzdžiui, sedanas G37 Prancūzijoje kainuoja nuo 41,420 eurų (143,015 Lt), o BMW 335i ten atsieis 43,300 eurų (149,506 Lt). „Infiniti G37“ kupė kaina prasideda ties 42,620 eurų (147,158 Lt), o BMW 335i kupė kainuoja nuo 46,850 eurų (161,764 Lt). „Infiniti“ su BMW ketina varžytis ir prestižinių visureigių kategorijose. Prancūzijoje už FX37 teks pakloti 55,950 eurų (193,184 Lt), o už galingesnį FX50 – 74,950 eurų (258,787 Lt). Tuo tarpu BMW X5 ten kainuoja nuo 53,950 eurų (186,279 Lt), o X6 – nuo 65,900 eurų (227,540 Lt).

„Infiniti“ debiutas Europoje yra dalis „Nissan“ plano, pagal kurį prestižinė markė turėtų įžengti į visas rinkas. JAV „Infiniti“ debiutavo prieš20 metų, o priešdvejus metus ji pasirodė ir Rusijoje. Nuo spalio mėnesio „Infiniti“ automobiliais prekiaujama Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Lenkijoje ir kitose Europos rinkose. Manoma, kad Lietuvoje „Infiniti“ turėtų debiutuoti kitų metų viduryje, šios markės automobiliais prekiaus „Fakto autocentras“.

“Infiniti FX”

„Infiniti“ modeliais nebus prekiaujama „Nissan“ salonuose. Per artimiausius dvejus metus „Infiniti“ tikisi turėti 78 atstovybes 20 Europos šalių. Š iuo metu bendradarbiaujama su 25 dilerių grupėmis. Anot „Nissan“ vadovo Carloso Ghosno, „Infiniti“ salonai pasižymės japonišku svetingumu ir išskirtine, prabangia aplinka. Didžiausiose, bet ir aršiausia konkurencija pasižyminčiose Vokietijos bei Didžiosios Britanijos rinkose „Infiniti“ debiutuos iki kitų metų vidurio. Š iose šalyse gamintojas ketina bendradarbiauti su keliomis dilerių grupėmis, tuo tarpu kitos valstybės turės tik po vieną oficialų „Infiniti“ importuotoją.

“Infiniti G37″

„Infiniti“ automobilius Europos rinkai pritaikė Londone įsikūręs „Nissan“ techninis centras. Čia jiems buvo sutvirtinta pakaba bei sumontuoti efektyvesni stabdžiai, nes Europoje važinėjama greičiau nei JAV. Tačiau „Infiniti“ debiuto Europoje laikas nepalankiai sutapo su pasaulyje siaučiančia ekonomikos krize ir Europos šalyse įvedamais suvaržymais neekonomiškiems bei neekologiškiems automobiliams. Be to, padėtį dar labiau apsunkins gana rimti „Infiniti“ trūkumai, kurie neleis šiai markei Europoje peržengti nedidelės nišos ribų: mažesnių bei efektyvesnių benzininių, o taip pat dyzelinių variklių nebuvimas, mažesnių bei pigesnių modelių neturėjimas, modelių individualizavimo galimybių stoka, menkas šios markės žinomumas ir prestižinių automobilių pirkėjų konservatyvumas.

Lapkritis 19, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • robertas

    kiek kainoja infiniti ccx litais arba doleriais?

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: