Nissan Motor rimtai ruošiasi Infiniti debiutui Europoje 2008 m.

Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „Nissan“ Europos padalinio viceprezidentas Brianas Carolinas patvirtino, kad gamintojas rimtai ruošiasi „Infiniti“ markės debiutui Senajame žemyne 2008 m.. Anot vadovo, kitų metų pabaigoje pasirodysianti „Infiniti“ markė turės keletą modelių, kurie variklio galia nenusileis pripažintiems vokiškiems „Audi“ bei „Mercedes-Benz“ automobiliams. B.Carolinas tikisi, kad „Infiniti“ debiutas padės įgyvendinti gamintojo pelningumo didinimo strategiją.

„Infiniti FX“

Pranešama, kad „Infiniti“ nesivaikys kuo didesnių pardavimų ir nustatys aukštas kainas. Anot B.Carolino, ši markė sieks išsiskirti savitu dizainu bei galingais varikliais. „Infiniti“ automobiliais prekiaujama JAV, Taivanyje, Pietų Korėjoje, Rusijoje, o netrukus ši markė debiutuos ir Kinijoje. Be to, išRusijos „Infiniti“ ketina įžengti ir į Ukrainos rinką. B.Carolinas pastebėjo, kad debiutui Europos rinkoje reikia geriau pasirengti, nes čia automobilių interjero kokybei bei komforto ir valdymo savybėms skiriama daugiau dėmesio nei JAV ar Japonijoje. Be to, debiuto metų „Infiniti“ svarbu turėti V-6 dyzelinį variklį, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Renault“.

B.Carolinas nemano, kad „Infiniti“ debiutą gali temdyti paskutiniu metu paaštrėjusios diskusijos dėl klimato atšilimo ir į aplinką išmetamo anglies dioksido kiekio mažinimo. Vadovas neabejoja, kad gamintojas yra pajėgus išspręsti taršos problemą.

„Infiniti FX“

Kitaip nei „Toyota“ valdoma prestižinė „Lexus“ markė, „Infiniti“ bus visiškai atskirta nuo „Nissan“. Ji netgi turi atskirą Š veicarijoje įsikūrusią Europos atstovybę. Be to, „Infiniti“ turės savo dilerių tinklą, kurį valdys iki 19 išskirtinių partnerių. B.Carolinas mano, kad „Lexus“ yra įprastinis BMW ar „Mercedes-Benz“ konkurentas, tuo tarpu „Infiniti“ lygiuosis tik į pačius ištaigingiausius BMW ar „Mercedes-Benz“ modelius. „Nissan“ atstovas tikina, kad BMW pastaruoju metu įgijo masinės markės bruožų, tad „Infiniti“ už tuos pačius pinigus pirkėjui pasiūlys daugiau išskirtinumo. Kita vertus, B.Carolinas taip pat pripažino, kad „Infiniti“ bent jau artimiausiu metu nekels rimtos grėsmės BMW pozicijoms.

Vadovas mano, kad didžiąją dalį „Infiniti“ pardavimų Europoje sudarys ne sedanai, o visureigiai, pavyzdžiui, FX modelis. Didžiausios šios markės rinkos turėtų būti Vokietija ir Didžioji Britanija.

Kovas 16, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: