
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujų CO2 standartų nustatymas Europoje yra sudėtingas uždavinys
„Ford of Europe“ ryšių su valstybinėmis institucijomis padalinio vadovas Wolfgangas Schneideris sako, kad derybos dėl būsimųjų oro taršos normatyvų šiandien yra rimčiausias Europos automobilių gamintojų ir įstatymų leidėjų uždavinys. Senojo žemyno automobilių gamintojai savanoriškai pasižadėjo iki 2008 m. sumažinti į aplinką išmetamą anglies dvideginio kiekį iki 140 g/km, tačiau politikai reikalauja dar daugiau.
Komentuodamas diskusijas dėl tolimesnio oro taršos mažinimo 2010-20 m. W.Schneideris tvirtino, kad svarbiausi yra šie klausimai: kaip reikės dar labiau sumažinti teršalų kiekį, kiek tam bus skiriama laiko ir koks bus naftos kompanijų, vyriausybių bei vartotojų indėlis mažinant aplinkos taršą.
Iki šių metų pabaigos išautomobilių pramonės atstovų ir Europos Komisijos narių sudarytas komitetas turėtų parengti programą, kuri numatytų ateinančių dešimties metų automobilių saugumą bei taršą reguliuojančių teisės aktų gaires. Š ią programą rengiantis „CARS 21“ komitetas rūpinasi ES automobilių pramonės konkurencingumu.
W.Schneideris tikina, kad automobilių gamintojai jokių būdu nenori atsisakyti savo pažadų didinti saugumą ir mažinti tašą, tačiau Briuselio biurokratai turėtų būti nuosaikesni. Jis mano, kad ES teisės aktų leidėjai sprendžiant šias problemas reikalauja pernelyg didelio tempo. Kaip novatorišką būdą spręsti oro taršos problemą W.Schneideris paminėjo Londone įvestą transporto srautų reguliavimo mokestį, kuris, pasak jo, yra geresnė priemonė už paprasčiausią eismo draudimą.
W.Schneideris mano, jog Briuselio biurokratai supranta, kad labai svarbu yra užtikrinti ES automobilių pramonės konkurencingumą. Be to, jis tikina, kad konkurencinėje kovoje ekologiškas markės įvaizdis tampa vis rimtesniu ginklu. Anot jo, „Toyota“ ekologiškumas asocijuojasi su sėkmingu hibridiniu „Prius“ modeliu, tuo tarpu „Ford“ siekia išesmės modernizuoti visas technologijas.
„Ford“ atstovas mano, kad švarūs dyzeliai yra pigiausias oro taršos problemos sprendimas, tuo tarpu „Prius“ sėkmė labai priklauso nuo vyriausybių politikos ir paskatų.
Liepa 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą