Naujos kartos „Opel Astra“ turės panašumo su „Insignia“

Nors „General Motors“ šiuo metu grumiasi su užgriuvusiomis problemomis, o „Opel“ ateitį vis dar gaubia nežinia, gamintojas rado laiko paviešinti oficialias rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiančio „Astra“ modelio nuotraukas. Š is visiškai naujos kartos automobilis atrodo ištaigingesnis už dabartinę „Astra“ ir kiek primena „Insignia“. Išpradžių pirkėjams bus pasiūlytas penkerių durų hečbekas, o vėliau bus galima rinktis ir sportiškiau atrodantį trejų durų hečbeką, o taip pat ir universalą. Š altiniai praneša, kad gamintojas bent jau kol kas neketina kurti kabrioleto versijos, tad dar kurį laiką bus gaminamas dabartinis „Astra TwinTop“.

“Opel Astra”

Siekiant atitikti vis griežtėjančius saugumo reikalavimus, naujoji „Astra“ yra didesnė už dabartinį modelį: ji pailgėjo 15 cm iki 440 cm, o bazė išaugo 7 cm iki beveik 269 cm. „Opel“ skelbia, kad dėl to naujame modelyje bus daugiau vietos gale sėdinčių keleivių kojoms. „Astra“ interjeras taip pat primena „Insignia“, o šaltiniai praneša, kad siekdamas sumažinti kaštus gamintojas čia perkėlė dalį „Insignia“ mygtukų ir jungiklių.

“Opel Astra”

Naujosios kartos „Astra“ galės turėti priekinių arba visų keturių varomų ratų pavarą, tačiau bent išpradžių bus siūlomas tik priekiniais ratais varomas modelis. Automobilio priekyje panaudota „MacPherson“ tipo, o gale – torsioninio strypo pakaba. Tai gali pasirodyti kaip žingsnis atgal, nes „Ford Focus“, „Volkswagen Golf“ ar „Hyundai i30“ gale turi rafinuotesnę daugiasvirtę pakabą, tačiau „Opel“ skelbia, jog dėl didesnio atstumo tarp ratų ir pagerinto svorio balanso naujoji „Astra“ yra komfortiškesnė už dabartinį modelį. Už papildomą mokestį bus galima užsakyti iš„Insignia“ perimtą elektroninę amortizatorių valdymo sistemą „FlexRide“.

Pirkėjams bus pasiūlytas ir naujas 1,4 ltr. (140 AG) benzininis variklis su turbina, išvystantis net 200 Nm sukimo momentą. Kiti benzininiai agregatai bent jau išpradžių bus perimti išdabartinės „Astra“: tai 1,4 ltr. (100 AG), 1,6 ltr. (177 AG) su turbina bei 1,8 ltr. (140 AG) varikliai. Sklando gandai, kad „Opel“ jau rengia ir sportišką OPC versiją su 2,0 ltr. (270 AG) turbininiu motoru. Dyzelių mėgėjams bus pateikti 1,3 ltr. (95 AG) ir 1,7 ltr. (110 AG) agregatai bei iš„Insignia“ pasiskolintas 2,0 ltr. (130 AG arba 160 AG) variklis.

“Opel Astra”

„Astra“ naudojama „Delta 2“ platforma yra pritaikyta ir elektriniam-benzininiam hibridiniam varikliui „Voltec“, kuris bus naudojamas garsiajame „Chevrolet Volt“ modelyje, tad gali būti, jog per septynerių metų gamybos ciklą „Astra“ taip pat sulauks šio elektrinio agregato. Tiesa, tai priklausys ir nuo naujojo „Opel“ savininko valios bei gebėjimo susitarti su „General Motors“.

Liepa 15, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Hawk

    That’s way more clever than I was epexcitng. Thanks!

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: