
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujasis „Mercedes-Benz“ 4 cilindrų dyzelinis variklis turi kokybės problemų
„Daimler“ turėjo problemų dėl naujo keturių cilindrų dyzelinio variklio, kuris montuojamas į C ir E klasių modelius bei visureigį GLK, kokybės. Pranešama, jog JAV detalių gamintojo „Delphi“ tiekiamas brokuotas įpurškimo sistemos elektronikos komponentas priversdavo šį variklį persijungti į avarinį režimą ir apriboti greitį iki 70 km/val. Teigiama, kad tokia įpurškimo sistema sumontuota į maždaug 25 tūkst. Vokietijoje parduotų automobilių.
Š iame variklyje gamintojas pirmą kartą serijinėje gamyboje panaudojo tiesiogiai valdomus purkštukus. Kol kas minėta problema pasireiškė apie 2,8 tūkst. automobilių, ir „Delphi“ pakeitė brokuotą detalę. Su šia problema susidūrusiems pirkėjams „Daimler“ pasiūlė 200 eurų (691 Lt) serviso kuponą.
Naujasis “Daimler” dyzelinis variklis
Naujasis „Mercedes-Benz“ 2,1 ltr. (2,143 cm3) dyzelinis agregatas žymimas indeksais 200 CDI (136 AG), 220 CDI (170 AG) bei 250 CDI (204 AG).
Lapkritis 25, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą