Naujasis A5 yra itin svarbus Audi pozicijoms JAV rinkoje

Sausio mėnesį „Audi“ vadovo pareigas pradėjęs eiti Rupertas Stadleris tvirtina, kad Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujasis A5 kupė yra labai svarbus gamintojo pozicijoms JAV rinkoje. Anot R.Stadlerio, pagrindinis „Audi“ strategijos akcentas yra nepriekaištinga modelių gama. Vadovas tikisi, kad A5 ir kitąmet pasirodysiantis vidutinio dydžio visureigis Q5 padidins pardavimus kitapus Atlanto, o sportiškas kupė R8 pagerins markės įvaizdį.

„Audi A5“

A5 bus pozicionuojamas tarp A4 ir A6 modelių. R.Stadlerio teigimu, „Audi“ šiame kupė segmente savo modelio neturėjo net 11 metų. Visureigis Q5 rinkoje pasirodys kitais metais ir veikiausiai varžysis su BMW X3. „Audi A5“ išpradžių bus komplektuojamas su 3,2 ltr. V-6 (265 AG) varikliu bei šešių laipsnių mechanine greičių dėže. Kartu su A5 Ženevoje debiutavo ir sportiškesnė šio kupė versija S5, turinti 4,2 ltr. V-8 (354 AG) agregatą.

„Audi ketina rimtai varžytis su JAV rinkoje įsitvirtinusia „Lexus“ bei kitomis prestižinėmis markėmis. Siekdamas šio tikslo gamintojas ne tik pasiūlys naujų modelių, bet ir plės išskirtinių dilerių tinklą bei gerins markės įvaizdį efektyvesnėmis reklamos kampanijomis. „Audi“ JAV padalinio viceprezidentas Johanas de Nysschenas kalbėdamas „Automotive News Europe“ kongrese pripažino, kad gamintoją erzina nesibaigiančios nesėkmės šioje rinkoje. Pernai „Audi“ JAV realizavo 90,116 automobilių, o gerokai jaunesnė „Lexus“ markė – net 322,434 vnt.

„Audi S5“

J.Nysschenas pastebėjo, kad „Audi“, kaip ir kitoms europietiškoms markėms, būdingas santūrumas, tačiau siekdamas padidinti pirkėjų susidomėjimą gamintojas ketina ryžtingiau garsinti savo vardą.

„Audi“ plėtros JAV planai yra gamintojo pasaulinės strategijos dalis. Bendrovė tikisi, kad iki 2015 m. jai pavyks pasiekti 1,4 mln. vnt. metinius pardavimus. Pernai „Audi“ bendri pardavimai sudarė 905 tūkst. vnt.

Kovas 15, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: