Naujajam “Volvo C70″ keliami dvigubai aukštesni pardavimo uždaviniai

Su naujuoju kupė-kabrioletu C70 “Volvo” sieja itin daug vilčių. Š vedijos gamintojas tikisi, kad šio automobilio pardavimų apimtys pasieks 16 tūkst. vnt. per metus, t.y. dvigubai daugiau, nei ankstesniojo modelio. Europos rinkoje C70 pasirodys kitų metų pirmąjį ketvirtį ir kainuos nuo 33 tūkst. eurų (114 tūkst. Lt). Š is keturvietis kupė-kabrioletas turės trijų dalių metalinį stogą, kuris susilanksto vos per 30 sekundžių. Anksčiau buvo gaminamos atskiros C70 kupė ir kabrioleto (su minkštu stogu) versijos.

Neseniai paskirtas “Volvo” vadovas Frederikas Arpas, įsitaisęs ant galinės C70 sėdynės, žurnalistus tikino, kad šio automobilio keleivių kojoms skirta daug erdvės. F.Arpas spalio 1 d. “Volvo” vadovo poste pakeitė Hansą-Olovą Olssoną, kuris tapo “Ford Motor” rinkodaros skyriaus vadovu.

Specialiai C70 gamybai Š vedijoje buvo įkurtas naujas automobilių gamintojas: “Pininfarina Sverige”. 60% šios bendrovės akcijų valdo automobilius pagal užsakymą gaminanti Italijos bendrovė “Pininfarina”, o likusius 40% – “Volvo”. Š vedijos gamintojas planuoja, kad apie pusė C70 bus eksportuojamą į JAV, o Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje bus realizuojama apie 30% šių kupė-kabrioletų.

“Volvo C70″

C70 yra sukurtas “Ford” architektūros C1 pagrindu. Š ios architektūros pagrindu taip pat gaminami “Volvo S40″ ir V50, “Ford Focus”, “Focus C-Max”, “Mazda 3″ bei “Mazda 5″ automobiliai.

Artimiausiu metu “Volvo” žada pasiūlyti daug naujų modelių: 2007 m. pradžioje turėtų pasirodyti taip pat C1 platformos pagrindu sukurtas hečbekas “Volvo C30″, o jau kitąmet debiutuos naujos kartos didelis sedanas S80. Š vedijos gamintojas kol kas dar nepatvirtino planų dėl kompaktinio visureigio kūrimo, tačiau už produktų strategiją atsakingas “Volvo” viceprezidentas Lexas Kerssemakersas tikina, kad šis sprendimas turėtų būti priimtas netrukus. Anot H.O.Olssono, modelių gamos plėtra yra viena pagrindinių priemonių siekiant įvykdyti bendrovės tikslą – metinius pardavimus padidinti iki 600 tūkst. vnt. Pernai “Volvo” pardavė 456,200 automobilių, o šiemet planuoja realizuoti 475 tūkst. vnt.

H.O.Olssonas mano, kad “Volvo” pardavimai JAV gali augti nepaisant nepalankaus euro ir dolerio santykio. Anot vadovo, ši markė turi nemažą potencialą Kinijos, Meksikos ir Rusijos rinkose. Š iuo metu “Volvo” ir jos partnerių gamybiniai pajėgumai siekia 550 tūkst. automobilių per metus, tačiau esant reikalui būtų galima įvesti trečią pamainą Torslando gamykloje Š vedijoje.

C70 modelį Udevallos mieste Š vedijoje esančioje gamykloje surenka “Pininfarina”, o sudėtingą sulankstomo stogo sistemą tiekia “Webasto”. Išpradžių šis modelis bus komplektuojamas su trimis – 125 AG, 140 AG ir turbininiu 220 AG – penkių cilindrų benzininiais varikliais. Š iek tiek vėliau bus galima užsisakyti ir 180 AG penkių cilindrų turbodyzelinę jėgainę.

Gruodis 9, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: