
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mahindra & Mahindra“: JAV yra kelias į pasaulinę šlovę
Grandioziniuose Indijos bendrovės „Mahindra & Mahindra“ planuose įėjimas į JAV pikapų rinką šių metų antroje pusėje yra tik mažas darbelis. Mumbai (buv. Bombėjus) mieste Indijoje gaminamo pikapo parengimas platinti per 330 JAV dilerių tinklą kainuos „tik“ 65 mln. dolerių (160 mln. Lt) ir nesudaro nei dešimtadalio kitų „Mahindra & Mahindra“ automobilinių projektų išlaidų. Maždaug 60-80 Indijos bendrovės inžinierių dirba siekdami pritaikyti pikapo naujos kartos dyzelinį variklį JAV reikalavimams, tačiau ši užduotis užima vos 6% „Mahindra & Mahindra“ inžinerinio personalo.
Nepaisant to, už automobilių sektorių atsakingas „Mahindra & Mahindra“ vadovas Pawanas Goenka pastebi, kad debiutas JAV yra labai svarbus bendrovės įvaizdžio formavimui, nes vėliau ji ketina įžengti ir į kitas rinkas. Pasak jo, tai yra labai svarbu bendrovės augimui. Jis pabrėžė, kad „Mahindra & Mahindra“ daugiausiai gamina visureigius ir pikapus, o šių tipų automobiliai yra labai paklausūs JAV. P.Goenka mano, jog bet kuriai bendrovei norint tapti rimtu pasaulinės rinkos dalyviu pirmiausiai reikia įsitvirtinti JAV rinkoje. Vėliau „Mahindra & Mahindra“ savo gaminius ketina pristatyti ir Pietų Amerikoje bei Afrikoje.
“Mahindra & Mahindra” pikapas
„Mahindra & Mahindra“ pikapu JAV prekiaus bendrovė „Global Vehicles“. Išpradžių buvo tikimasi, kad vidutinio dydžio pikapas su keturių cilindrų dyzeline jėgaine prekyboje pasirodys dar pavasarį, tačiau jo debiutas nusikėlė į antrąją metų pusę. P.Goenka šio vėlavimo nesureikšmina ir pastebi, kad niekas neprisimins nukelto pristatymo, o nevykęs modelis greitai įsirėžtų į atmintį. P.Goenka net 14 metų dirbo inžinieriumi „General Motors“, bet 1993 m. sugrįžo į Indiją ir prisijungė prie „Mahindra & Mahindra“. Pasak jo, nors ši bendrovė veikia jau 60 metų, savarankiškai automobilius ji kuria tik aštuonerius metus, tad dar yra daug ko pasimokyti.
Panašu, kad „Mahindra & Mahindra“ neįvertino visų debiuto JAV rinkoje sunkumų. Sprendimas pasiūlyti JAV pirkėjams indišką pikapą buvo priimtas po 2006 m. Paryžiaus automobilių parodoje pasiekto susitarimo su JAV verslininku Johnu Perezu. Tam Indijos bendrovė išesmės modifikavo savo pikapą: amerikietiškoji versija turės naują transmisiją, kitokias sėdynes, naujas oro pagalves ir saugumo sistemas, naujus stabdžius bei kitokią išorės ir vidaus apdailą. P.Goenka pripažino, kad tai gamintojui buvo visiškai nauja patirtis, nes jei apie visus būtinus pakeitimus norint atitikti valstybės standartus ir pirkėjų reikalavimus būtų žinota išpat pradžių, bendrovė galbūt būtų pabūgusi ir atsisakiusi šio projekto.
P.Goenka džiaugiasi, kad bendrovei pavyko atitikti visus reikalavimus ir ji pasisėmė patirties, o dabar debiutui jau beveik nebeliko jokių kliūčių.
Liepa 21, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą