Liepą BMW dar labiau sustiprino savo pozicijas

Didžiausio pasaulyje prestižinių automobilių gamintojo BMW pardavimai liepos mėnesį išaugo net 13,7% iki 110,957 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo puikus pagrindinės BMW markės pasirodymas. Grupės pardavimai sausio-liepos mėnesiais padidėjo 10% iki 757,498 vnt.

Liepą BMW markės pardavimai padidėjo 15% iki 93,797 vnt., o „Mini“ ūgtelėjo 7,1% iki 17,115 automobilių. Miunchene (Vokietija) įsikūręs gamintojas pranešė, kad nuo debiuto kovo mėnesį jau pardavė 94,622 naujos kartos 3 serijos sedanus. Tai yra net 85% daugiau nei per tą patį laikotarpį po ankstesniosios 3 serijos kartos debiuto 1998 m. balandį.
Didele marža pasižyminčio 5 serijos modelio pardavimai taip pat išliko geri – per pirmuosius septynis šių metų mėnesius jų pardavimai sumažėjo vos 0,6% iki 131,388 vnt.

3 serijos BMW

Reprezentacinio „Rolls-Royce Phantom“ modelio pardavimai liepą padidėjo 15% iki 45 vnt., tačiau sausio-liepos mėnesiais sumažėjo 7,8% iki 330 automobilių.

BMW rinkodaros ir pardavimų šefas Michaelis Ganalas teigė, kad BMW dar labiau sustiprino savo pozicijas. Pasak jo, sausio-liepos mėnesiais prestižinių automobilių sektorius išaugo 2%, o BMW ūgtelėjo net 10%.
Pagrindinio BMW konkurento – „Mercedes“ grupės – pardavimai liepą išaugo 2,2% iki 100,200 vnt.

Rugpjūtis 17, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: