Liepą Audi ir Mercedes pardavimai išaugo, tačiau BMW – smuko

„DaimlerChrysler“ pranešė, kad dėl augančios „Mercedes-Benz“ automobilių paklausos „Mercedes Car Group“ pardavimai liepą padidėjo 1,7% iki 102,300 vnt. „Mercedes-Benz“ markės pardavimai išaugo 5,1% iki 92,700 vnt., o „Smart“ – smuktelėjo 22,4% iki 9,600 vnt.

Per pirmus septynis šių metų mėnesius „Mercedes“ grupės, kurią sudaro „Mercedes-Benz“, „Smart“ ir „Maybach“ markės, pardavimai padidėjo 7,7% iki 729,600 vnt., nes 11,9% išaugusi „Mercedes-Benz“ su kaupu atsvėrė 20% smukusią „Smart“ markę.

Vakarų Europoje be Vokietijos „Mercedes“ pardavimai liepą padidėjo 4,7%, tačiau Vokietijoje smuktelėjo 7,1%. JAV rinkoje „Mercedes“ ūgtelėjo 3,8%, o Azijoje ir Ramiojo vandenyno šalyse – 13,4%. „DaimlerChrysler“ prognozuoja, kad šiemet „Mercedes“ grupės pardavimai nebus mažesni nei pernai. Prestižinių markių grupės pelnas viršijo prognozes, o veiklos marža kitąmet turėtų išaugti iki 7%. „Mercedes-Benz“ paklausa išaugo pasirodžius naujiems modeliams: visureigiui ML, reprezentaciniam S klasės sedanui, R ir B klasių modeliams bei naujos kartos V-6 ir V-8 varikliams. Be to, neseniai debiutavo atnaujintas E klasės automobilis.

S klasės „Mercedes-Benz“

BMW liepos mėnesį sekėsi kur kas prasčiau: grupės pardavimai smuktelėjo 7,7% iki 102,452 vnt. BMW markės automobilių pardavimai sumažėjo 7,7% iki 86,597 vnt., tiek pat smuktelėjo ir „Mini“ – 7,7% iki 15,804 vnt. Tiesa, „Rolls-Royce“ pardavimai ūgtelėjo 13,3% iki 51 vnt. „Mini“ markės rezultatai nukentėjo pirmiausia dėl gamyklos rekonstrukcijos.

Per pirmus septynis šių metų mėnesius BMW grupės pardavimai išaugo 5,7% iki 800,931 vnt. Didžiausio pirkėjų susidomėjimo sulaukia pernai debiutavęs 3 serijos modelis. Jau kitą mėnesį turėtų pasirodyti ir naujasis 3 serijos kupė.

Naujos kartos „Mini Cooper“

„Volkswagen“ grupės valdomos prestižinės „Audi“ markės pardavimai liepos mėnesį padidėjo 2% iki 74,300 vnt., o per pirmus septynis šių metų mėnesius išaugo 8,7% iki 537,800 vnt. Gamintojas tikisi, kad šiemet jo pardavimai augs jau vienuoliktus metus išeilės. Š iek tiek anksčiau „Audi“ vadovas Martinas Winterkornas prognozavo, kad debiutavus naujiems Q7, TT ir „Allroad Quattro“ modeliams 2006 m. pardavimai išaugs 6%.

Rugpjūtis 18, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: