Lapkritį “Mercedes Car Group” pardavimai šiek tiek išaugo

Lapkričio mėnesį “DaimlerChrysler” valdomos “Mercedes” prestižinių markių grupės pardavimai padidėjo 1,6% iki 105,200 vnt. Ir šį kartą puikus “Mercedes-Benz” pasirodymas su kaupu atsvėrė prastus “Smart” rezultatus. Lapkritį “Mercedes-Benz” pardavimai ūgtelėjo 2,8% iki 93,500 vnt., o “Smart” smuktelėjo 6,7% iki 11,700 vnt.

Per pirmus vienuolika šių metų mėnesių “Mercedes” grupės pardavimai padidėjo 1,2% iki 1,09 mln. automobilių. “Mercedes-Benz” markė išaugo 0,7% iki 961,600 vnt., o “Smart” ūgtelėjo 5,5% iki 132,900 vnt.

B klasės “Mercedes-Benz”

Prie “Mercedes-Benz” sėkmės daugiausiai prisidėjo naujos kartos varikliai bei neseniai debiutavę ML ir R klasės modeliai. Nemažo populiarumo sulaukė ir šiek tiek anksčiau pasirodęs naujas A klasės automobilis. “Mercedes-Benz” taip pat jau pavyko parduoti 46,500 birželio mėnesį debiutavusius B klasės automobilius, o ML visureigio pardavimai lapkritį išaugo 70% iki 9,200 vnt. Gamintojas pranešė, kad Vakarų Europoje pastarasis modelis praeitą mėnesį tapo savo klasės lyderiu, o jo pardavimai pasiekė rekordinę apimtį – 4,700 vnt.

“Mercedes” tikisi, kad grupės rezultatus smarkiai pagerins ir naujasis S klasės limuzinas. Lapkričio mėnesį šio modelio pardavimai padidėjo 44% iki 5,900 vnt.

“Mercedes” grupę sudaro “Mercedes-Benz”, “Smart” ir “Maybach” markės. Gamintojas prognozuoja, kad šiemet pardavimai truputėlį išaugs, o gamybos apimtys išliks beveik nepakitę.

Gruodis 14, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: