
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kompaktinis visureigis „Volvo XC40“ debiutuos 2018 m.
Leidinio „Automotive News Europe“ duomenimis, 2018 m. pradžioje „Volvo“ pristatys naują kompaktinį visureigį, kuris veikiausiai vadinsis XC40. Švedijos gamintojo vadovas Hakanas Samuelssonas patvirtino, jog kompaktinis visureigis laikomas prioritetu, tačiau atsisakė komentuoti jo pavadinimą ir pasirodymo laiką. Tiesa, aišku bent tai, kad šis visureigis bus gaminamas Gento gamykloje Belgijoje.
Būsimasis XC40 yra kuriamas naujos kompaktinės modulinės architektūros (CMA) pagrindu ir bus pirmasis šią architektūrą naudojantis modelis. Ruošdamas Gento gamyklą CMA architektūros pagrindu sukurtų automobilių gamybai „Volvo“ investuos 200 mln. eurų.
“Volvo V40″
Šiuo metu Gente „Volvo“ gamina S60, V40 bei XC60 modelius. Anksčiau S60 buvo gaminamas ir Torslandos gamykloje Švedijoje, tačiau čia prireikė pajėgumų „Volvo“ flagmano – visureigio XC90 – gamybai. Kiek anksčiau gamintojas paskelbė, jog jau sulaukta per 65 tūkst. XC90 užsakymų, tad jam pavyko viršyti šiemet numatytą 50 tūkst. vnt. kiekį.
Žiniasklaida skelbia, jog 2019 m. turėtų debiutuoti naujos kartos kompaktinis hečbekas V40 bei jo visureigiškai atrodanti versija „V40 Cross Country“, kurie taip pat naudos CMA architektūrą. Šią architektūrą Švedijos gamintojas kuria kartu su kiniška „Geely“ marke, priklausančia tam pačiam „Geely“ holdingui. Dar balandžio mėnesį H.Samuelssonas teigė, jog „Volvo“ kompaktinių automobilių pardavimai yra per maži, kad galėtų duodi pelno, tad reikia susirasti partnerį, su kuriuo būtų galima dalintis modelio kūrimo bei gamybos išlaidas. „Volvo“ pirkimų bei gamybos bosas Larsas Wrebo taip pat pastebėjo, kad architektūra ir variklis, kurie sudaro apie du trečdalius automobilio gamybos kaštų, net 90% persidengia su „Geely“. Jis taip pat patvirtino, kad CMA architektūros pagrindu sukurti automobiliai bus gaminami ir Chengdu mieste Kinijoje esančioje „Volvo“ gamykloje.
“Volvo XC90″
H.Samuelssonas atskleidė, jog būsimi „Volvo“ kompaktiniai automobiliai naudos tik paties gamintojo sukurtus trijų bei keturių cilindrų variklius. Taip pat bus siūlomos ir įkraunamos hibridinės versijos, o maždaug po penkerių metų „Volvo“ automobilius bus galima užsakyti ir su autonomiško vairavimo sistema.
„Volvo“ šiemet planuoja parduoti 500 tūkst. automobilių, tačiau H.Samuelssonas mano, jog šis kiekis neužtikrina gamintojui ateities, tam reiktų padidinti apimtis 60% iki 800 tūkst. automobilių per metus.
Spalis 29, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
ray ban wayfarer justin
manchester city 28 denayer home soccer club jersey astros 45 gerrit cole navy blue 2018 allstar american league stitched mlb jersey air jordan 9 retro blå and gul gull nike lebron 15 purple germany air jordan superfly 2 fusion rosso pelle ray ban aviator 4211 manual
ray ban wayfarer justin [url=http://www.khatschool.com/ray-ban-wayfarer-justin-sunglassesr]ray ban wayfarer justin[/url]
sourcenyne
nike schuhe 28 jungen pailletten kleid ca mens cotton sun hats stan smith boost bianche large frame oakleys duramo 7 adidas price
sourcenyne
Parašykite komentarą