JAV detalių ir komponentų tiekėjai BMW įvertino kaip didžiausią inovatorių

„Automotive News“ kartu su „J.D. Power & Associates“ atliktoje Š iaurės Amerikos automobilių komponentų tiekėjų naujovių diegimo studijoje daugiausiai detalių gamintojų simpatijų sulaukė BMW. Š is Vokietijos gamintojas tyrimo metu surinko 716 taškų ištūkstančio galimų. Antrąją vietą užėmė „Toyota Motor“ (692 tšk.), o trečioje liko „Honda Motor“ (671 tšk.). Didžiausią proveržį pademonstravo „Ford Motor“, kurio įvertis pagerėjo net 108 taškais iki 544 taškų. Tuo tarpu paskutinę vietą šįkart užėmė „General Motors“, o priešpaskutinė atiteko „Chrysler Group“.

Anot „J.D. Power & Associates“ automobilinių sprendimų skyriaus vadovo Mike,o VanNieuwkuyko, ši studija parodė, kad greičiausiai naujas technologijas ištiekėjų gauna tie gamintojai, kurie nebijo bandyti naujovių ir moka tinkamai už jas atsilyginti. Vieno komponentų gamintojo vadovas pastebėjo, kad naujovės turėtų duoti naudos abiems pusėms: tiek automobilių, tiek ir detalių gamintojui. Dėl to naujovės pirmiausiai bus pasiūlytos tam gamintojui, kuris yra pasiryžęs dalintis jų teikiama nauda.

BMW naujoms technologijoms skiria daug dėmesio

Komponentų tiekėjai automobilių gamintojus vertino remdamiesi penkiais su naujovėmis susijusiais veiksniais: atvirumu naujoms idėjoms, pasitikėjimu, bendradarbiavimo lengvumu, noru dalintis gaunama finansine nauda ir pajėgumu įdiegti naujoves. Aukščiausią įvertinimą gavęs BMW sulaukė tiekėjų pagyrų dėl tinkamo požiūrio į naujoves, o vienas vadovas pastebėjo, kad šis gamintojas labai aktyviai vysto naujas technologijas. Kitas respondentas BMW palygino su komandos žaidėju, kuris siekia būti geriausias. Anot jo, šis gamintojas moka atsiskaityti už pažangias technologijas.

M.VanNieuwkuykas atkreipė dėmesį į įspūdingą „Ford Motor“ šuolį, kuris šiam gamintojui išpaskutinių pozicijų leido pakilti į penktąją vietą. 2007 m. ir 2004 m. tyrimuose „Ford Motor“ visose penkiose kategorijose buvo įvertintas kaip nekonkurencingas, tačiau tiekėjai pastebėjo pasikeitusią gamintojo poziciją. Vieno komponentų tiekėjo vadovas teigė, kad dabar „Ford Motor“ supranta naujų idėjų svarbą konkuruojant naujoje ekonominėje aplinkoje vis spartėjant technologijų vystimosi tempui. Vis dėlto kitas vadovas pabrėžė, kad „Ford Motor“ ne itin noriai atsilygina tiekėjams už naujoves.

Rugpjūtis 17, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: