Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Jaguar Land Rover“ ketina plėsti modelių gamą bei saugoti įvaizdį
2008 m. „Tata Motors“ iš „Ford Motor“ įsigijus „Jaguar“ bei „Land Rover“ markes, vos po kelių mėnesių prasidėjo pasaulinė ekonomikos krizė ir kai kurie kritikai tvirtino, jog šių britiškų markių įsigijimas buvo kvailas žingsnis, į bankrotą nusitempsiantis visą Indijos bendrovę. „Tata“ grupės vadovas Ratanas Tata interviu leidinio „Automotive News Europe“ žurnalistei Dianai T. Kurylko pripažįsta, jog tuomet situacija buvo sudėtinga, tačiau šiandien jis yra tikras dėl „Jaguar Land Rover“ ateities. Pasak jo, nors kol kas šis įsigijimas analitikų nėra labai palankiai vertinamas, kvailu jo jau niekas nebevadina.
Paklaustas, kokią vietą prestižinių automobilių rinkoje „Jaguar Land Rover“ užims po penkerių metų, R.Tata atsakė, jog gamintojas turėtų tapti labiau žinomas pasaulinėje rinkoje ir kartu saugoti savo identitetą. „Jaguar“ ir „Land Rover“ turėtų gaminti greitus sportiškus automobilius, kurių apdailoje naudojami tradiciniai britiški akcentai – oda, medis bei jų elementai.
F tipo “Jaguar”
Vadovas mano, kad „Jaguar Land Rover“ pardavimų apimtys turėtų augti plečiantis modelių gamai, tačiau konkrečių skaičių įvardinti nenorėjo. Pasak jo, svarbu, kad pirkėjas jaustų šių automobilių išskirtinumą. R.Tata pripažino, jog bendrovė labai džiaugtųsi bent priartėjusi prie tokių gamybos apimčių, kuriomis gali girtis BMW ar „Audi“, tačiau tvirtina, kad šiandien svarbiausia gaminti tokius modelius, kuriais būtų galima didžiuotis.
Kaip pavyzdį „Tata“ grupės vadovas paminėjo 3 serijos BMW – Vokietijos gamintojui tai iš esmės yra masinis modelis, tačiau 3 serijos pirkėjas nesijaučia lyg pirktų eilinį masinį automobilį, jam tai išskirtinis pirkinys. Anot jo, to ir reikia siekti, o ne sukurti dar vieną „Mondeo“, apvilktą kita suknele. Dėl to „Jaguar Land Rover“ galvoja ne kaip sukurti automobilį, padėsianti didinti pardavimų apimtis, bet kaip sukurti kuklesnį modelį, kuris būtų tikras „Jaguar“.
Ratanas Tata
R.Tata šeimos bendrovei „Tata Industries“ vadovauja nuo 1981 m. Be automobilių gamybos padalinio „Tata Motors“ šiai grupei priklauso arbatos gamintojas „Tetley“, prabangių viešbučių tinklas „Ritz-Carlton“ bei kitos mažiau žinomos bendrovės. Kovo 31 d. pasibaigusiais finansiniais metais „Tata“ grupės pajamos sudarė per 100 mlrd. dolerių (265 mlrd. Lt).
Spalis 24, 2012 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą