
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Įsigijusi „Pininfarina“ „Magna International“ sustiprintų savo pozicijas
Automobilių pramonės ekspertai sutinka, kad „Magna International“, įsigijusi automobilių dizaino ir konstravimo bendrovę „Pininfarina“, taptų stipresniu varžovu konkuruojant dėl naujų modelių kūrimo. Vokietijos markių ir rinkodaros konsultacinės bendrovės „Goodbrands“ vadovas Paolo Tumminelli pastebi, kad „Magna International“ labai trūksta automobilių kūrimo žinių, o „Pininfarina“ turi puikių darbuotojų. Manoma, kad „Magna International“ dar iki šių metų pabaigos gali perimti „Pininfarina“ valdymą.
„Magna International“ Europos padalinio viceprezidentas Dieteris Althausas pastebi, kad bendrovės veikla apima automobilių inžineriją, o technologijos ir dizainas čia vaidina nemažą vaidmenį. Lapkričio mėnesį žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „Magna International“ domisi „Pininfarina“ įsigijimu, nors šių bendrovių atstovai tokios informacijos nekomentuoja.
P.Tumminelli įvardijo dar vieną priežastį, dėl kurios „Pininfarina“ perėmimas atrodo patrauklus: „Volkswagen“ grupei šiemet įsigijus 90% didžiausios Italijos automobilių dizaino ir konstravimo bendrovės „Italdesign Giugiaro“ akcijų, nuo šiol ji neabejotinai daugiausiai aptarnaus „Volkswagen“ grupės markes taip palikdama maždaug 70 mln. eurų (242 mln. Lt) vertės rinkos nišą, kurią užimti mėgins ir „Pininfarina“.
“Ferrari Testarossa”
„Pininfarina“ yra antroji pagal dydį Italijos automobilių dizaino ir konstravimo bendrovė, žinoma dėl tokių legendinių sportinių modelių kaip 1966 m. „Alfa Romeo Spider“ ar 1984 m. „Ferrari Testarossa“. Be to, „Magna International“ neturi nuosavo aerodinaminio tunelio, kurio įrengimas atsieitų apie 30 mln. eurų (104 mln. Lt), tuo tarpu „Pininfarina“ turi modernų tunelį, į kurio atnaujinimą prieštrejus metus investavo 4 mln. eurų (14 mln. Lt). „Pininfarina“ perėmimas „Magna International“ inžinieriams ir dizaineriams suteiktų galimybę pagerinti modelių aerodinamines savybes ir taip sumažinti degalų sąnaudas bei emisijas.
„Pininfarina“ pastaruoju metu sekėsi sunkiai, 2007-2009 m. jos sukaupti nuostoliai sudarė 358 mln. eurų (1,236 mln. Lt). Nors bendrovė sumažino savo skolas nuo 157 mln. eurų (542 mln. Lt) 2007 m. iki 58 mln. eurų (200 mln. Lt) šių metų rugsėjo pabaigoje, tačiau vis dar dirba nuostolingai. Š ių metų sausio-rugsėjo mėnesiais jos nuostoliai siekė 34 mln. eurų (117 mln. Lt). Prognozuojama, kad pardavimai šiemet liks nepakitę, tačiau skolos ir nuostoliai išaugs.
Italijos žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad „Pininfarina“ domisi net 10 potencialių pirkėjų, tarp jų ir „Beijing Automotive Industry Holding“ bei „Mahindra & Mahindra“.
Lapkritis 30, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą