
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Inchcape tęsia įsigijimų karštinę Baltijos šalyse
Automobilių platinimo ir mažmeninės prekybos srityse pirmaujanti Didžiosios Britanijos kompanija „Inchcape“ neseniai pranešė už maždaug 13 mln. svarų sterlingų (66,5 mln. Lt) įsigijusi 67% UAB „Vitvela“ valdomo automobilių prekybos verslo. Pastaroji bendrovė kontroliuoja „Vilniaus Vistą“, „Autovytarą“ ir „Vytarą“, kurie prekiauja „Mazda“, „Ford“, „Hyundai“ ir „Mitsubishi“ markių automobiliais. „Inchcape“ teigimu, „Vitvela“ pernai užėmė 18,5% Lietuvos naujų automobilių rinkos. Dabar „Inchcape“ valdys „Mazda“, „Ford“ ir „Mitsubishi“ automobilių platinimą bei prekybą Lietuvoje ir bus didžiausias „Hyundai“ pardavėjas.
Netrukus po to „Inchcape“ už 60,5 mln. svarų sterlingų (309,4 mln. Lt) įsigijo Latvijos bendroves „Baltic Motors“ ir „BM Auto“. „Baltic Motors“ Latvijoje prekiauja BMW, „Ford“ ir „Land Rover“ automobiliais. Nors ši bendrovė įsikūrusi Rygoje, ji turi regioninių atstovybių Ventspilyje ir Liepojoje. Įsigijusi Latvijos įmones „Inchcape“ tapo didžiausiu Latvijos automobilių mažmenininku: bendrovė kontroliuoja „Ford“, „Land Rover“, „Jaguar“ ir „Mazda“ platinimą bei prekybą, o taip pat prekiauja BMW automobiliais. Po šio sandorio „Inchcape“ užims per 10% Latvijos rinkos. Gerokai stebina tai, kad už beveik dvigubai mažesnę rinkos dalį užimantį verslą Latvijoje „Inchcape“ paklojo daugiau nei keturis kartus didesnę sumą nei už verslą Lietuvoje.
„Inchcape“ vadovas Andre Lacroix pasidžiaugė, kad bendrovė sėkmingai įgyvendina plėtros sparčiai augančiose rinkose strategiją. Pasak jo, Lietuvos ir Latvijos dilerių įsigijimas sustiprins ryšius su gamintojais ir leis įsitvirtinti dinamiškose rinkose. „Inchcape“ yra vienas didžiausių automobilių platintojų ir mažmenininkų: bendrovė aktyviai veikia Didžiojoje Britanijoje, Austrijoje, Belgijoje, Graikijoje, Honkonge ir Singapūre. Be to ji plėtoja veiklą Rytų Europoje, Baltijos šalyse, Rusijoje ir Pietų Amerikoje. „Inchcape“ glaudžiai bendradarbiauja su „Toyota“, „Lexus“, „Subaru“, BMW, „Mazda“, „Mercedes-Benz“, „Volkswagen“, „Audi“, „Honda“, „Jaguar“, „Land Rover“ ir „Volvo“ markėmis.
Birželis 18, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą